[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Schema voor ML behandeling : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 17:24

Schema voor ML behandeling

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Schema voor ML behandeling

Berichtdoor RM123 » 14 jun 2009, 11:12

Is er misschien iemand die een schema heeft om zelf een ML behandeling te geven aan mijn W123 sedan?
Op het forum kwam ik een bericht uit 2007 tegen hierover, maar kan het niet meer vinden
Bij voorbaat dank, mvrgr Rob Möhring
RM123

Re:Schema voor ML behandeling

Berichtdoor Brijn » 14 jun 2009, 13:03

Te groot om te posten en verkleinen wordt gepriegel, stuur ff je emailadres naar brijnAPESTAARTJEbrijnPUNTnet, dan mail ik hem straks (vanavond)
Hier staat een kleintje http://mackuz.bolinko.org/is/img4/10837 ... umplan.jpg<br><br>Post edited by: brijn, at: 2009/06/14 13:06
Brijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 240TD
Bouwjaar: 1980
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor blok_lex » 14 jun 2009, 13:22

Hoi Brijn,

Ik heb je net ook een e-mail gestuurd voor het schema. Overigens heb ik wel een keer achte één van die rubber doppen van de dorpels gevoeld en kwam daar een vreselijk kleverig geel goedje tegen. Waarschijnlijk heeft ie al een dergelijke behandeling gehad. Maar om het zeker te weten is het wel handig om alle holle ruimten te onderzoeken.

Groet,

Lex
blok_lex

Berichtdoor Robert » 19 jun 2009, 00:05

volgens mij moet het zo ook kunnen verkomt dat we e-mail adresen moeten uit wisselen

Post edited by: Robert, at: 2009/06/19 00:06<br><br>Post edited by: Robert, at: 2009/06/19 00:08

Robert

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto