Tja Henk
Bij LR ook niet, Citroenen ook niet, ik denk dat zolang hij zo goed schakeld en perfect werkt, ik er ook niet aan begin.
Ben vandaag naar het garagemanneke geweest, "voorlopig niet nodig", zei hij, fijn om een liebhaber als garage te hebben!!i Hj werkt graag aan oudere wagens omdat hij daar tijd voor heeft, "ja, alleen die van jouw niet want je madam heeft hem altijd nodig." Tis echt een prachtkerel, en zoals bewezen, hij jaagt het geld niet uit je zak, daar heeft hij andere klanten voor denk ik.
Nu, de bandjes en spoor ff laten nakijken , evt wissellen en het rijdt weer PERFECT.
Die linkse gaat nooit meer weg denk ik, die rechtse, rijdt heel erg lekker, verdomd lekker zelfs, maar zal ik binnen een jaar of 2 wel beu zijn en dan ik heb zin in een..............Skoda Superb (nieuw model, mee gereden waw......, Passat CC, Discovery 3, wie zal het zeggen............ time will tell!<br><br>Post edited by: Hans230ce, at: 2008/09/30 20:12
_________________________________________________________________________________
A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.
Gtn van ant zeetje, Hans