[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
spoorstangen : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 15:51

spoorstangen

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

spoorstangen

Berichtdoor r0bby » 29 jun 2009, 21:20

Hallo! ik wil mijn spoorstangen vervangen, er zit wat speling in. Ik wil ze bij de dealer bestellen maar wellicht heeft iemand nog andere tips, bedrijf in Horst verkoopt ze ook voor 37,50 per stuk, doen? Niet doen? wie tipt mij? Bij voorbaat dank!!..en staan er nog tips ergens (kan zo gauw niet vinden) hoe ze te vervangen? g robby
r0bby

Re:spoorstangen

Berichtdoor Wiebren240D » 29 jun 2009, 21:38

Hallo Rubby

is dat duur ik vind het niet normale prijs.
dit zijn echt slijtage gevoelige onderdelen.

en hoe vervang je die spoorstokjes of met een zware hamer of met een kogeldrukker met zo een apperaatje is het een klein uurtje werk.
maar met een zware hamer kan ook je draait de moer iets los en dan zet je een krikje onder de arm waar de stuurkogel aan vast en dan geef je dat stuk ijzer een geweldige klap en dan schiet ie meestal wel los.
maar de binnenste ook op de zelfde manier kom je wel moeilijker bij maar is te doen hoor.
ja zo een kogel drukker heeft bij mij de voorkeur maar die kost net zoveel als de 2 spoorstokjes bij elkaar.
maar denk erom er zijn goedkoope kogeldrukkers van een paar tientjes di zijn meestal voor eenmalig gebruik slecht kwaliteit.
als je er eentje koopt dan wel rrn merk ding ik heb er eentje van Facom voldoet mij best.

veel suc6 met herstel.
met de groeten van Wiebren ut Snits
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor AnimaL » 29 jun 2009, 22:02

Hallo Robby

Kijk even op E-bay.de, daar betaalde ik voor mijn W115 , 47,-euro voor een set inclusief versturen.
Is maar een tip.

AnimaL
AnimaL

Berichtdoor Frasp » 02 jul 2009, 22:00

Hoi,

Moet zeggen dat ik hele goede ervaringen heb met Bogaert in Horst. Supersnelle service. Hij denkt echt met je mee. Is scherp met de prijs en de kwaliteit is prima. Heb fuseekogels, spoorstangen en twee draagarmen besteld. Draagarmen had ie niet op voorraad, maar heeft ze onmiddelijk besteld en kon 2 dagen later leveren.

Groet
Frank
Frasp

Keer terug naar Techniek