Het is nu 23 nov 2024, 21:51
Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.
door Rupsje Nooitgenoeg » 06 okt 2008, 23:52
Hallo allemaal,
Na een paar jaar terug een W115 gehad te hebben, werd het nu weer tijd voor een oude auto. Het is een lichtblauwe W123 200D geworden.
Ben van de W115 aardig op de hoogte en herken in de W123 een hoop, maar toch zijn er ook veel dingen anders. Ik hoop mijn kennis en die van anderen uit te kunnen breiden via dit forum. Zodat er nog veel oude Benzen mogen blijven rond rijden.
Groeten Jeroen
-
Rupsje Nooitgenoeg
-
door Markparket » 07 okt 2008, 01:35
Hallo Jeroen,
Welkom bij de club!
En, inderdaad, zijn er nogal wat overeenkomsten...
Veel leden hier hebben of een W114/115 gehad of hebben er nog een.
Veel plezier hier toegewenst!
-
Markparket
-
door Rupsje Nooitgenoeg » 07 okt 2008, 02:21
Ja jammer dat de grootste overeenkomst roest is...........
Als die dingen nu eens van rvs waren gemaakt dan was het top.
-
Rupsje Nooitgenoeg
-
door Markparket » 07 okt 2008, 02:33
Tja....
Als je een beetje over het forum surft, dan zal je zien dat roest een aardig probleem is....
Gelukkig heb ik een zo goed als roestvrije W123, maar die moet je echt met een loepje zoeken.
En als je verder surft, zul je zien dat er nogal wat leden zijn die wat tegen EENDEN hebben;-)
Laat ik nu een 2CV in de garage hebben staan die ik 18 jaar heb en die echt kei- en keihard is????
-
Markparket
-
door Nico Vliet » 12 okt 2008, 18:15
Hoi Jeroen. ook welkom van deze kant. Ja, roesten doen ze dus, is je 200D nog in redelijke staat?
Groeten, nico.
-
Nico Vliet
-
door keesies240d » 12 okt 2008, 19:12
Welkom! en veel plezier hier toegewenst
Groeten,
Kees
-
keesies240d
-
door Rupsje Nooitgenoeg » 13 okt 2008, 11:21
Tot nu toe in een zeer goede staat. Ik zal nooit zeggen roestvrij omdat dit eenvoudig weg niet kan bij een 28 jarige auto... Ook al wordt er gezegd van wel hahaha.
Er is weinig aan deze auto gelast en de onderhoudshistorie zit er ook bij, incl alle papieren van de vorige twee eigenaren die deze auto in zijn leven heeft gehad.
Auto lijkt goed onderhouden, heeft alleen wat aandacht van mij gekregen aan de binnenzijde van de dorpel bestuurderskant. Door ws een slecht voorruitrubber (is al vervangen) is de dorpel (nu ook vervangen)aangetast door roest.
Verder geen noemenswaardige gebreken gevonden. (nog niet haha)
Groeten Jeroen<br><br>Post edited by: Rupsje Nooitgenoeg, at: 2008/10/13 11:22
-
Rupsje Nooitgenoeg
-
Keer terug naar Even voorstellen