[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Miniatuur 230CE : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 01:39

Miniatuur 230CE

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Miniatuur 230CE

Berichtdoor jorritbolhuis » 15 okt 2008, 10:35

Dames en heren,

Weet een van jullie of er ooit een miniatuur is gemaakt van de MB 230CE uit 1980.

Ik weet dat er een is gemaakt door Minichamps, maar dat is een uit 1977 (zie foto) en ik zoek er een uit 1980.

Grtz Jorrit
jorritbolhuis

Re:Miniatuur 230CE

Berichtdoor Hans230CE » 16 okt 2008, 09:19

Prachtige foto Jorrit, ..... Ben dus maar ff naar de kast gelopen

Maar, er is niets verkeerd aan dat 77 model van Minichamps, mooi detailleerd en in petrolgrun met beige interieur. Wat vind jij er verkeerd aan???
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Riczun1 » 16 okt 2008, 13:10

Ik heb mijn model precies gevonden: Een sharagel gele 230C. Heb de miniaturen al zeker een jaar in mijn bezit.

Het enige wat aan aan de miniatuur anders is de ramen niet getint zijn, verder helemaal perfect!

Riczun1

Berichtdoor Mercedes W123D » 16 okt 2008, 15:04

@Riczun1 zijn deze ook gemaakt door minichamp en welke schaal zijn ze, want zo te zien zijn ze niet even groot.
Mercedes W123D

Berichtdoor Markparket » 17 okt 2008, 01:52

Minichamps maakt wat mij betreft prachtige modellen! Het meeste is de gebruikelijke schaal 1:43.

Hier kun je ze vinden:

http://www.minichamps.de/default.asp
Markparket

Berichtdoor Riczun1 » 17 okt 2008, 10:01

@Mercedes W123D
De voorste gele coupé is een minichamps schaal 1:43 en het model daarachter is er 1 van Revell met schaal 1:18.
Ik had het liefst namelijk een coupé op schaal 1:18, maar Revell maakt ze sowieso niet. En van minichamps ben ik ze alleen nog maar van 1:43 tegengekomen.

Maar ze beiden van goede kwaliteit, de details zijn erg mooi weergegeven. Bij de Revell kunnen ook de deuren,motorkap open en het stuur/wielen zelfs nog draaien! ;)
Riczun1

Berichtdoor Hans230CE » 17 okt 2008, 12:40

Ik dacht ooit van Revell of zoiets zelfs een zelfbouw model te zijn tegengekomen.
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto