[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Opnieuw voorstellen : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 19:27

Opnieuw voorstellen

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Opnieuw voorstellen

Berichtdoor Mark240td » 20 okt 2008, 21:21

Hallo allemaal,

Helaas heb ik, na drie jaar trouwe dienst, afscheid moeten nemen van mijn geliefde 240TD. Hoe geliefd ook, het was niet langer verstandig er geld in te blijven pompen. Per toeval liep ik een champagnekleurige 250 automaat uit 1983 tegen het lijf, waarvan ik nu de trotse bezitter ben. Ik weet dat er mensen zijn die ik er pijn mee doe, maar ik ben toch van plan ermee te gaan koken(het verbruik van dit type is jullie bekend) Er is alleen een soort van wachtlijst bij de inbouwmeneer dus ik moet nog even geduld hebben. Tot dan trek ik rustig op en en rijd niet harder dan 120 op de teller.

Groet,

Mark.
Mark240td

Re:Opnieuw voorstellen

Berichtdoor Semrick » 21 okt 2008, 07:04

Hoi Mark,

Opnieuw welkom bij "de club".
En veel succes en plezier met jouw 250.
Ga je nu jouw clubnaam wijzigen in Mark250B ;-)

Ik zal straks eens door de straat rijden en kijken of hij er staat.
Ik weet niet waar je gas in gaat laten bouwen maar je zou kunnen overwegen om dat hij 't-Pand in Velp te laten doen. Dit bedrijf staat goed bekend en is tenslotte bij je om de hoek.
Groeten,

Rickert
Semrick
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Mark240td » 21 okt 2008, 18:18

Hee Eric,

Het valt me eigenlijk een beetje van je tegen dat ie nog niet gespot was :-), maar naam veranderen, nee dat doe ik maar niet. Ik had idd het pand in gedachten maar daar kan ik pas in januari terecht. Volgens onze wederzijdse garagekennis in B. zijn er snellere, en minstens zo goede, manieren. Ik denk dat ik dat ga doen.

Groet,

Mark
Mark240td

Berichtdoor Semrick » 21 okt 2008, 19:15

Hoi Mark,

Ik heb hem inderdaad nog niet gespot en ben er vandaag ook niet meer aan toegekomen.
Maar voor LPG kan je inderdaad ook bij Harold in Bemmel terecht.
Groeten,

Rickert
Semrick
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Even voorstellen