door 230ce_123 » 25 okt 2008, 01:16
hallo mede-leden,
Na mijn Effe voorstellen topic, nu mijn gebreken-topic:)
Foto's volgen nog..
Teneerste ben ik met de koop begonnen met een oplichter via markplaats.nl voor de zo besproken wis cd!Vandaar `nu mijn vraag ;wie kan me hieraan helpen, heb in het verleden gewerkt als 2de monteur bij verschillende garages maar heb een aantal jaren geleden een carriere-switch gemaakt! Zit onder tussen lekker droog in een kantoor, en sta elke morgen gewoon stil in de file.. Dit terzijde..
Ik heb mijn onlangs geimporteerde 230CE, 1983, nog steeds niet naar de rdw gebracht, aangezien er een aantal gebreken waren bij aankoop, namelijk de voorbanden, (al vervangen) de kachel die het niet doet, draaiknoppen draaien niet goed, en warmte geeft ie niet en na dit uitelkaar gehaald te hebben, bleek dat de kabels niet/of tendele waren aangesloten! Moet hoe dan ook heel het dashboard vervangen (heb deze meegekregen van de vorige eigenaar) deze is namelijk gescheurd,
Ook is de klokverlichting kapot, brandstofmeter ook staat altijd op vol, even de vlotter/tank schoonmaken.. Iedereen heeft er trouwens over maar tot nu toe ben ik nergens tegen gekomen met wat?hoe, water?
Aan het dashboard wil ik nog niet beginnen zolang ik bovengenoemde cd niet in mijn bezit heb, aangezien er een hoop "verouderde"kunstofdelen zich in bevinden en ik van plan ben om eea low-budget te fixen,(zelf dus) met een beetje geluk krgij dit nog voor elkaar ook:) Maar nu het lijstje van onderdelen die hard nodig heb voor mijn Benz; Schokbrekers voor; misschien ook achter )heb het wiel er nog niet onder verdaan gehaald, als die niet te prijzig zijn wil ik deze eigelijk nieuw kopen, alle vier..?
hij heeft nivoregeling maar hoor lucht ontsnappen lijkt het wel!?? of in ieder geval een unit hiervan lijkt wel op lucht?herkenbaar?auto staat gewoon goed op de poten en drempels voel ik eigelijk niet heb er nog geen gewicht in gehad om eea te testen komt snel..
Herkenbaar? Ook is het kofferbakslotcilinder door een poging tot inbraak, verdwenen moet nog kijken of het slot aan vervanging toe is of dat ik alleen een cilinder nodig heb, info komt nog
Nu de lijst met benodigde onderdelen:)
-Schokbrekers nieuw, tips?
-Cilinder kofferbakslot?
-Deurrubbers beide, tevens raamrubber (zijkant)
-Onderste fusseekogel rechts? Bevesting komt nog..
-Versnellingsbakolie vuldopje?
waar bevind deze zich? hij schakelt namelijk heel stroef? Misschien de cilinder vervangen?
heb hier eigelijk nog niet in verdiept?
Ik ben heel erg zoekende naar een garage die ik kan huren voor een redelijk prijs waar k mijn Benz kan neerzetten en er eventueel een kleine brug in kan zetten, heb deze nog niet gevonden dus voor ik eea voor de deur uit. Al gaat het weer de komende 6maanden alleen maar tegen zitten, dus ook hier de vraag waar kan ik voor een deglijke prijs een garage huren in de omgeving van Rotterdam(ijsselmonde)?Iemand tips ik hoor deze graag..
Het is een behoorlijk stukje tekst geworden, mijn ecxuus voor de taal/spel foutjes, en foto's volgen snel, hoop op een leerzame Topic, ben helemaal weg van mijn W123 230ceen al helemaal omdat het me gelukt is een 5bak te vinden! en kijk uit naar het moment dat ik mijn Corsatje 94 aan mijn broertje kan geven! En dagelijks met mijn wage kan gaan rijden!