[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
voorstellen : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 21:33

voorstellen

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

voorstellen

Berichtdoor hermen » 26 okt 2008, 13:04

Ik heb me aangemeld voor forum, en zal me ook even voorstellen zoals dat hoort. Ik houd het kort, want mijn zojuist getypte verhaal is ergens van de digitale snelweg geraakt, en daar wordt mijn humeur niet beter van....
Ik ben Hermen, 42 jaar en heb een ahorngelbe 230 uit '79
Ik ben niet speciaal ' mercedesgek' maar vooral een oldtimerliefhebber.
Mijn eerste auto was een mini, en mijn voorlaatste een renault 16.
De W123 heeft altijd een speciale plek gehad. Mijn ouders hebben twee 240TD's gehad. Ik geniet nu ook weer van de fantastische mercedessfeer en kwaliteit. Ik geniet wat minder van de brandstofconsumptie.... ;-)
Ik sleutel zoveel mogelijk zelf, en dat is bij Mercedes een genot!
Alles verkrijgbaar, en alles doordacht geconstrueerd. Misschien ben ik toch meer Mercedesgek dan ik dacht...
hermen

Re:voorstellen

Berichtdoor Semrick » 26 okt 2008, 13:14

Hallo Hermen,

Welkom bij de club.
Gezien jouw woonplaats kan je ook nog lid worden van onze subgroep "De Rijnstadgroep". Bij jou in de wijk rijdt ook de witte 240D van Bertoluchi rond. Mischien heb je die al wel eens zien rijden.
Ik heb jouw auto volgens mij ooit al eens gespot en toen een praatje gemaakt met jouw wederhelft en haar op de club gewezen.
Volgens mij is dit jouw 230E.

<br><br>Post edited by: Semrick, at: 2008/10/26 12:16

Groeten,

Rickert
Semrick
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor hermen » 26 okt 2008, 14:01

dag erik,

dank voor je reactie en foto. Dat is de mijne! Ik woon echter niet meer in St.Marten maar sinds een jaar in Zuid. Het is mijn wederhelft die er het meest in rijdt. Ik rijd op de motor naar mijn werk. ik herinner me idd dat mijn vriendin een keer vertelde dat ze iemand had gesproken over Mercedes en de club.
Ik ben benieuwd naar de subgroep 'rijnstadgroep' . Wat doen jullie zoal?

grt Hermen
hermen

Berichtdoor Semrick » 26 okt 2008, 17:14

Op zich stelt het hele gebeuren "Rijnstadgroep"niet zo heel veel voor maar het is een subgroepje binnen de club zoals er meer zijn.
Het is destijds begonnen met de oprichting van de "Hofstadgroep" waarna er snel een aantal andere subgroepjes volgenden, vaak met een eigen logo. Er zijn zelfs 1 mans subgroepen zoals de "Haringstadgroep". ;-)

Achterliggende gedachte van onze groep is meer dat je elkaar kent en indien nodig een beroep op elkaar kunt doen voor raad, daad, gereedschap sleutelhulp, onderdelen, adresjes noem maar op.
De Rijnstadgroep heeft ongeveer 10 a 15 leden.
Mocht je meer willen weten stuur me dan maar een PM of E-mail.
Groeten,

Rickert
Semrick
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee

Berichtdoor Nico Vliet » 26 okt 2008, 18:51

Hoi Hermen,

Je krijgt herm al door, als je nog geen Mercedes gek was dan wordt je het wel :-> Veel prettige kilometers gewenst.

Groeten, nico.
Nico Vliet

Berichtdoor Toontje » 26 okt 2008, 20:52

hoi hoi
welkom alhier
ahgggggggggg ja groepjes zijn we gek op hier hahahahahahah heb ook de groep rotterdam gehad was ook een 1mans groep.
maar nu weer terug in zeeland de groep zeeland opgestart en we zijn al met 4 mooi toch .
maar ben niet eenkennig hoor heb geen moeite met ergens bij een andere groep koffie te gaan drinken en hier zijn ook allen welkom
groetjes toontje groep zeeland

groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja

Berichtdoor Markparket » 27 okt 2008, 22:23

Hermen,

Welkom hier.

En schaam je niet dat je ook van andere klassieke auto's houdt hoor!

Met name de EEND en endere afgeleiden van Citroen zijn hier erg geliefd;-)
Markparket

Berichtdoor blok_lex » 27 okt 2008, 22:48

Hoi Hermen,

Welkom bij de club. Ik weet eigenlijk nog niet of ik bij de rijnstadgroep hoor maar ik denk het inmiddels wel. Ik woon zelf in Duiven en mijn Benz staat onder een hoes (in cognito maar die kroonkurkvelgen verraden hem toch). Misschien kunnen we eens een leuke toertocht organiseren met de Rijnstadgroep...

Als je niet zoveel weet van de W123 krijg je hier in een rap tempo een stoomcursus. Echt op bijna elk probleem zijn er wel mensen die weten hoe je het oplost.
Mooie Benz trouwens.

Succes ermee en veel veilige kilometers gewenst.

Groet,

Lex Blok

En overigens, andere oldtimers vind ik ook prachtig, ik heb zelf nog een honda CB550K3 in de schuur staan en daar ben ik ook heel zuinig op.
blok_lex

Keer terug naar Even voorstellen