[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
ratel in de motor advies gezocht : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 18:27

ratel in de motor advies gezocht

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

ratel in de motor advies gezocht

Berichtdoor milan » 24 jul 2009, 17:29

hallo ik ben milan uit purmerend ben in het bezit van een donkerblauwe W123 280TE van 1982

nu maken de motoren in vergelijking tot motoren van nu veel mechanisch geluid nu zit het zo dat ike en tik in mn blok heb die zowel stationair en op snelheid duidelijk aanwezig is als ik 100 km per uur rij hoor ik het tikken heel hard

nu heb ik het volgende gedaan ik heb de kleppen gesteld daarmee word het wel minder maar gaat niet weg nu heb ik zelf het idee dat het de tuimelaars zijn en in het ergste geval de klepgelijders dat er een los zit zeg maar

de motor zelf ziet er erg goed uit is brandschoon en niet versleuteld de duitse papieren en onderhoud zit erbij en hij is om de 15000 km geserviced bij een duitse mb dealer

nu mijn vraag is er iemand op het forum uit noord holland die na het luisteren mij de goede diagnose kan geven
milan

Re:ratel in de motor advies gezocht

Berichtdoor Wiebren240D » 24 jul 2009, 17:45

Hallo Milan

ja net wat je zegt wil er iemand naar luisteren die wel vaker zo een moter heeft horen draaien.
ik wil wel naar je moter luisteren maar wanneer komt het jou uit.
ik ben geregeld in Waarland en als ik er ben wil ik je heus wel helpen maar dat word denk ik naar mijn vakantie.

met de groeten van Wiebren ut Snits
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Re:ratel in de motor advies gezocht

Berichtdoor milan » 25 jul 2009, 12:51

dat zou geweldig zijn laat me maar even weten waneer je terug ben van je vakantie dan spreken we snel ff wat af
milan

Keer terug naar Techniek