Goedemiddag allen,
Ik zal mij even voorstellen als nieuw lid op dit forum: ik heet Michiel Draaijer (59j) en werk als hoofd technische opleidingen voor een heftruck fabrikant.
Mijn nicknaam (MAD) is niet zo spannend als het lijkt, het zijn gewoon mijn initialen .
Naast de affiniteit met techniek heb ik nog wat andere hobby’s waaronder motorrijden (BMW R1200GSA), fotografie, kamperen, lezen etc.
De reden dat ik mij heb aangemeld op dit forum zal niet zo verschillend zijn als dat van de andere leden, namelijk de voorliefde voor eenvoudige en duurzame techniek waar de W123 een uitstekend voorbeeld van is.
Ik heb vroeger met heel veel plezier een W201 (190D) gehad die ik helaas veel te vroeg heb weg gedaan.
Ondanks dat ik een redelijke affiniteit denk te hebben met klassieke auto’s, gaat mijn voorkeur uit naar een W123 (liefst een 240D) die ik in de naaste toekomst wil gaan kopen.
Ik zal daar waar ik kan, mijn bijdrage aan dit forum geven, hetzij op technisch vlak, hetzij op enig ander vlak waar ik (wat) kennis van heb.
Met vriendelijke groet
Michiel
PS: Indien mijn avatar wat minder geschikt zou zijn op dit forum dan hoor ik dat graag.<br><br>Post edited by: MAD, at: 2009/10/23 22:31