[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Mdg.MB : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 21:49

Mdg.MB

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Mdg.MB

Berichtdoor MdG.MB » 30 okt 2008, 15:00

Goed even voorstellen.
Sinds een aantal weken in het bezit van een prachtige, engels rode MB 200 met 760000 op de teller. Mijn twijfel of deze km stand klopt is in de loop der weken afgenomen. de auto is optisch, technisch en wat betreft beleving geweldig.
In volledig originele staat, een enkel portier ooit bijgespoten, maar verder ook nog originele lak, mooi getaxeerd.
Sinds de MB er is geniet ik weer van het autorijden, het dak open, de motor snorrend, en rustig cruisend over de wegen.
see for yourself.

En nu mooi en goed houden.
MdG.MB

Re:Mdg.MB

Berichtdoor Semrick » 30 okt 2008, 15:23

Hallo Marcel,

Welkom bij de club en gefeliciteerd met de aanschaf van jouw 200.
Heb je hem hier in de buurt gekocht?
Misschien leuk om een foto te plaatsen zodat kunnen zien hoe mooi hij is. En anders zie ik hem wel een keer in het echt want volgens mij kom jij ook uit "de Rijnstad".
EN als je opgenomen wilt worden in de Rijnstadgroep dan geef je maar een seintje. ;-)<br><br>Post edited by: Semrick, at: 2008/10/30 14:24
Groeten,

Rickert
Semrick
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor DikkieDick » 30 okt 2008, 15:27

Welkom. En is het 760000 km? Of 76000 km?
DikkieDick

Berichtdoor MdG.MB » 30 okt 2008, 15:35

hallo dank voor jullie reacties,
het is 76.000 km, gekocht in Westervoort bij oldtimermerceds.
een foto heb ik proberen te plaatsen, maar deze moet eerst verkleind worden. ben wel geïnteresseerd in de rijnstadgroep (Arnhem en omgeving?)
probeer de foto nog wel eens.
MdG.MB

Berichtdoor Semrick » 30 okt 2008, 17:13

En dit moet hem dan zijn. ;-)

Groeten,

Rickert
Semrick
Erelid

Roepnaam:

Berichtdoor Semrick » 30 okt 2008, 17:14

Het lijkt de 300D van Goofy wel.

Groeten,

Rickert
Semrick
Erelid

Roepnaam:

Berichtdoor Toontje » 30 okt 2008, 17:26

hoi hoi
welkom ook alhier
word wel overbevolkt nu met al die gelderlanders
groetjes toontje
groep zeeland

groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja

Berichtdoor MB280E » 30 okt 2008, 22:00

Dat is ook een fraaie wagen.
Mooie kilometerstand.
Veel plezier met de de wagen gewenst
280E 1982 5-bak verbruik 1/8 viewtopic.php?f=10&t=8038&start=0
560SL 1985 automaat verbruik 1/... viewtopic.php?f=10&t=12374&start=0
MB280E
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280E
Bouwjaar: 1982

Berichtdoor MdG.MB » 31 okt 2008, 15:04

dank voor jullie reacties.
tot mb
MdG.MB

Berichtdoor wwwW123 » 31 okt 2008, 16:42

ik denk, ff kijken bij dat bedrijf en ik type het in google in. zie de eerste link...een vreemd verhaal...(?!)
wwwW123
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 240TD
Bouwjaar: 1980

Berichtdoor MdG.MB » 31 okt 2008, 17:31

ik snap niet helemaal wat je bedoelt.
Mijn ervaringen zijn echt heel goed met deze jongens: niet goedkoop, wel goed spul.
MdG.MB

Berichtdoor wwwW123 » 31 okt 2008, 17:39

wat ik schrij; zet de naam van het bedrijf in 'google zoeken'. ik kreeg meteen een hele brief/verhaal te lezen van iemand die nogal wat meegemaakt had.
viel me op. that's all.
wwwW123
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 240TD
Bouwjaar: 1980

Berichtdoor MdG.MB » 01 nov 2008, 21:41

Oké, ik snap 't.
Vind dat je moet oppassen met al die meningen op internet.
iedereen en alles is te grabbel te gooien. vind het prettig om toch hier te melden dat ik goeie ervaringen heb. Ik had bv wat problemen met de remmen, gelijk alle schijven en blokken vervangen.
MdG.MB

Berichtdoor sjoerdje1 » 07 nov 2008, 15:27

Hallo,

Dat negatieve verhaal heb ik inderdaad ook gelezen. Met een sceptisch voorgevoel toch in Westervoort wezen kijken, en het lijkt me een goed bedrijf.

Er staat een hele mooie gele 200D, deze bleek iets te gieren tijdens een proefrit. Het leek me de cardankoppeling?. Een week later nog eens terug geweest om een kijkje te nemen, en toen vertelde de verkoper mij dat hij de cardankoppeling heeft laten vervangen omdat deze inderdaad geluid maakte. De auto heeft lang stil gestaan waardoor er roest op de tandwielen is gekomen wat resulteert in een gierend geluid. Dit kon in de loop van de tijd wel minder worden, maar hij wil gewoon een goede auto afleveren zei hij. De verkoopprijs is ook ongewijzigd gebleven. Toch wel netjes vind ik.

Ook gaf hij toe voorheen weleens wat mindere auto's verkocht te hebben. Toen deed hij het bedrijf naast zijn gewone baan. Nu werkt hij fulltime aan/in zijn bedrijf en wil gewoon goed spul verkopen. De auto's die er staan zijn naar mijn idee dan ook echt nette exemplaren.

Ik ben overigens ook nieuw hier. Ik ben nog zoekend, eerst mijn huidige auto(een heel andere hobby) verkopen en dan verder kijken. Tegen die tijd stel ik me wel even netjes voor. Intussen lees ik lekker verder hier op het forum. Genoeg informatie ben ik al achtergekomen.

Groeten,
Sjoerd
sjoerdje1

Berichtdoor MdG.MB » 10 nov 2008, 21:22

Ik heb ook het verhaal gelezen op internet.
eigenlijk wel een specifiek verhaal met veel details, helaas anoniem; ook lullig, zeker als je de naam van Jan Willem vele malen noemt in het stuk.

Mijn ervaring is het tot nu toe zeker niet.
Mijn auto is door verschillende bedrijven uitvoerig bestudeerd en onberispelijk bevonden.
Een uitzonderlijk goed keuringsrapport met een 'hogere' waarde dan de koopwaarde.
Maar, en dat realiseer ik me donders goed, ik koop wel een auto van 26 jaar oud. daar kan altijd wel iets meer zijn; daar kan van alles mee zijn. je vertrouwt je gevoel en de rij-ervaring die je met zo'n auto kan krijgen.
Wat dat betreft kon ik de auto meekrijgen zo lang ik wilde, snelweg, binnenwegen etc. geen probleem.
Probleempjes worden tot nu toe vlekkeloos opgelost.
Nogmaals: ik zit hiet niet om dit bedrijf te verdedigen, maar ik weet ook hoe je als zelfstandige vaak moet buffelen en soms wel onredelijke klanten krijgt
MdG.MB

Keer terug naar Even voorstellen