[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
handgreep versnellingspook : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 12:48

handgreep versnellingspook

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

handgreep versnellingspook

Berichtdoor gvdaa » 02 jun 2006, 18:57

Het bovenste gedeelte van mijn versnelingspook - het kunststof handgreep gedeelte - is losgescheurd. Hoe kan ik dat repareren? Door een nieuwe pook aan te schaffen? Zo ja, waar kan ik die krijgen (ik ben namelijk pas sinds twee weken eigenaar van een 123 en nog niet geod op de hoogte van de bekende adressen)? Wie weet raad? Alvast bedankt.

Gerbert
gvdaa

Antwoord:handgreep versnellingspook

Berichtdoor Wiebren240D » 02 jun 2006, 19:55

hallo gvdaa

dat is niet zo moeilijk om de pook zit een hoes die maak je los trek je zo los met beleid dat wel op een hoek beginnen even met de vingers trekken dan komt ie wel los dan trek je hem omhoog dan zie je de onderkant van de pook zit een moer die draai je los een slagje maar en dan draai je zo de pook eraf

ik zie dat je in Noordholland woont bij meneer Jaap Havik in PURMEREND kun je denk ik wel een nieuwe krijgen

groeten Wiebren Nieuwenhuis Ut Snits tel 0620659789
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor JeroenW » 02 jun 2006, 19:58

Gerbert;

Wees welkom en voor onderdelen in Noord Holland, kun je even kijken bij Jaap Havik in Purmerend. Ze hebben ook een internetsite www.jaaphavik.nl en ik denk dat ze wel hebben wat je zoekt en anders kunnen ze het zeker bestellen. Ik heb geen aandelen in die zaak maar ik word er wel altijd goed en vriendelijk geholpen.

Kijk maar wat je doet
Groeten Jeroen
JeroenW

Berichtdoor janbenz1 » 02 jun 2006, 21:25

Kun je gelijk ook even voor je gordels vragen.

Groetnis fan Jan.<br><br>Bericht gewijzigd door: janbenz1, op: 2006/06/02 23:09
janbenz1

Berichtdoor gvdaa » 02 jun 2006, 22:15

dank allemaal
gvdaa

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto