[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Hallo! : Even voorstellen - 2

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 21:13

Hallo!

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Re:Hallo!

Berichtdoor Sybe » 02 nov 2008, 10:22

Dit had ik voor € X000,- op de oprit staan.
edit:(eigenlijk leuker, doe eens een gok...)
Iets meer dan ik oorspronkelijk van plan was, maar was er nogal zeker van dat hij het in Nederland waard is.

En ja, wax behandeling zou waarschijnlijk het beste zijn, maar het budget is nogal klein geworden...<br><br>Post edited by: Sybe, at: 2008/11/02 11:12
Sybe

Berichtdoor Edwin1966 » 02 nov 2008, 15:01

Tsja ik denk dat je enorm veel mazzel had en dat je hem voor 4500,00 eurimee hebt kunnen nemen, en???

Groeten Edwin
Edwin1966
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200
Bouwjaar: 1983
Automaat: Nee
LPG: Nee

Berichtdoor Markparket » 02 nov 2008, 23:41

Sybe,

Je kan natuurlijk ook een dag of weekend naar Hollandscheveld komen, doe je die conserveringsbehandeling lekker zelf.
Weet je gelijk hoe het er voor staat.

En in het Noorden hebben we bij Brezan een korting van in ieder geval 30 % op onderdelen en materialen.

't Is zomaar een opgerispt idee;-)
Markparket

Berichtdoor Sybe » 03 nov 2008, 20:58

Ik ben inderdaad van plan de boel een goede anti roest behandeling te geven.
Ik heb ondertussen een verwarmde garage gevonden, en een hogedrukspuit en compressor e.d. heb ik wel, dus ik denk dat het goed gaat komen. Wat zou je adviseren; dinitrol/tectyl/...

In ieder geval bedankt voor het aanbod, maar ik ben bang dat de extra korting bij de brezan niet opweegt tegen de stevige trip naar het noorden ;)

Gisteren overigens de binnenkant van de wielkasten voor er uit gehad, vieze bende natuurlijk, maar geen roest. Wel veel vocht, oppassen dus...
Sybe

Berichtdoor Leon » 03 nov 2008, 21:09

Leon

Berichtdoor Edwin1966 » 03 nov 2008, 21:23

Sybe,

Je schrijft dat je student bent. Is het iets in de techniek?? En hoe zit het, zat ik in de buurt met die 4500 euro??

Edwin
Edwin1966
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:

Berichtdoor Sybe » 03 nov 2008, 21:28

Die site met dinitrol had ik gevonden, lijkt heel goed spul, maar ken niemand met ervaring...
En je zat in de buurt ja :D, en ik studeer inderdaad aan de TU Delft.
Sybe

Berichtdoor Edwin1966 » 03 nov 2008, 22:09

Dacht ik al. Ken je deze ook www.rustbuster.nl ??
Edwin1966
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:

Berichtdoor Vinnievw » 03 nov 2008, 22:12

Owatrol is ook een aanrader. Wordt o.a. in schepen toegepast.
Vinnievw
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1977

Vorige

Keer terug naar Even voorstellen