MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 17:30

lokale/provincie gebonden groepen

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

lokale/provincie gebonden groepen

Berichtdoor Patman » 12 aug 2009, 19:47

Hallo allemaal,ik zit nu vanaf april bij dit forum en wat me opvalt is dat er zoveel lokale "clubjes" zijn,wat ik me af vroeg: is er ook zo'n "genootschap"in de Betuwe,oftewel zuid/oost gelderland? Ik kom uit Meteren,Geldermalsen en ben benieuwd of er in mijn naaste omgeving ook W123 liefhebbers c.q. forumleden zijn.W123'ers rijden hier genoeg!
Verder vind ik dit een leuk en informatief forum,ga me ook aanmelden bij de W123 Club.
Groeten,Patrick.
Patman

Re:lokale/provincie gebonden groepen

Berichtdoor ??? » 12 aug 2009, 20:21

Hallo Patman.
Tuurlijk is er ook een groep voor jouw ,wat denk je van de Bollenstreek groep.
Deze groep heeft een landelijke dekking, Bollenstreek,Kaatsheuvel,Buitenpost.
Kijk maar op het forum bij de parkeerplaats er heerst een completen groepen strijd.
Groetjes Eric 300D
???

Berichtdoor Patman » 12 aug 2009, 20:38

Ha,ha,mijn moeder (en dus de rest van haar familie)komt uit Noordwijkerhout,dus ben daar redelijk bekend
sinds mijn opa vorig jaar overleed (ook altijd mercedesrijder geweest...)kom ik er nauwelijks meer.
Maar goed,alles leuk en aardig die bollenstreek,landelijk lijkt me wat vergezocht...
verder zal ik mijn meningen achterwege laten...
Patman

Berichtdoor Tinus60 » 12 aug 2009, 23:32

Laat je meningen maar de vrije loop hoor!!
Meteren ligt vlakbij de bollenstreek groep dus dat kan geen probleem zijn. hahaha

tinus60
Tinus60

Berichtdoor Markparket » 13 aug 2009, 01:05

Als ik die Bollenvreters mag geloven, ligt alles in Nederland dicht bij de Ballenstreek;-)

Patrick,

Gewoon even doen zoals Eric bv, doe een oproep en in no time heb je geloofsgenoten uit de buurt.

Zo komen Noordstergroepleden regelmatig bij elkaar, helpen elkaar met raad en daad en zelfs de sleutelruimte in Blesdijke is hier min of meer uit voort gekomen;-)
Markparket

Berichtdoor Bogent » 13 aug 2009, 10:10

En er is natuurlijk de groep midden nederland dat is iets dichterbij als de bollen :)
Ik zelf woon in Arkel en er zijn leden in o.a. Lexmond en Utrecht. Het groepje is niet groot maar misschien wordt het wat aktiever in de toekomst.
Bogent

Berichtdoor Patman » 13 aug 2009, 12:17

ja Bob,lijkt me ook wel leuk,dus bij deze: mensen uit de betuwe laat van u horen en misschien komt er wel een heuse Betuwegroep Rivierenland of zo.
Ik word trouwens wel een beetje moe van die bollenboeren,misschien moeten ze eens verse aardbeien of kersen bij ons vandaan proberen,smaakt allicht beter dan een portie stoffige bollen...
Patman

Keer terug naar Van alles en nog wat....