[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Ruitenwisserarm lam : Carrosserie & Exterieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 20 sep 2024, 18:51

Ruitenwisserarm lam

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Ruitenwisserarm lam

Berichtdoor Starcruiser » 13 nov 2008, 13:53

Al een paar dagen wiste de linkerruitewisser slecht. Gisteren deed ik de arm omhoog bij het autowassen, maar ineens sprong de veer los die in de arm zit.

Dat ding er dus afgehaald, tot 2 keer toe met veel moeite die veer er weer opgespannen. De ruitenwisserarm teruggezet.

Maar ik kan duidelijk voelen dat de druk op de ruit veel te laag is, dus zal de veer e.d. wel een beetje uitgerekt zijn.

Mijn vraag is dus: wat nu doen?
Zijn die armpjes standaard en kan je ze nog steeds kopen (nieuw) bij een auto-onderdelenbedrijf? Of heeft de dealer ze nog steeds?

Of zijn ze zó standaard dat je ze ook van een ander merk of type via de sloop kan krijgen?

Ik hoop dat jullie het weten.
Starcruiser
 


Re:Ruitenwisserarm lam

Berichtdoor Topasbrauner » 13 nov 2008, 14:08

Hoi, ik denk dat je bij de sloop voor 5 euro klaar bent. Anders via marktplaats of ebay voor een paar euro. Ongetwijfeld nog nieuw te verkrijgen, maar ik schat zo in dat het dan onnodig veel duurder uitvalt voor je.

Succes, Job
Topasbrauner
 


Re:Ruitenwisserarm lam

Berichtdoor Hans230CE » 13 nov 2008, 20:35

Volgens mijn MB-mannetje zijn ze nog te krijgen, wel vergeten een prijs te vragen, ik weet het, shame on me!!!
_________________________________________________________________________________




A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Avatar gebruiker
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 8656
Geregistreerd: 23 jul 2006, 19:04
Woonplaats: Oostende (B)
Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re:Ruitenwisserarm lam

Berichtdoor Jaap123 » 13 nov 2008, 23:19

Vorig jaar de beide wisserarmen vervangen.
Ze verschillen, maar kosten bij de dealer allebei €35,56 ex BTW.
Vergeet niet om korting te vragen.
Jaap
Jaap123
 


Re:Ruitenwisserarm lam

Berichtdoor Starcruiser » 15 nov 2008, 11:54

Dan zal ik eerst de sloop maar eens proberen.

Helaas hebben ze hier in Deventer alleen maar van die slopers die liefst een heel wrak willen verkopen... Je weet wel: van die norse ongeschoren dikbuiken.

En als dat niet lukt wordt het dus de dealer.
Starcruiser
 


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 44 gasten