Hallo W123 liefhebbers,
Ik ben Alex. Ik ben al enige tijd oldtimer liefhebber. Mijn dagelijks vervoer is een Mercedes 190E. Als oldtimer auto heb ik ongeveer 9 jaar een Renault 16 in mijn bezit gehad. Ik moest kiezen om deze goed aan te pakken of uit te kijken naar iets anders.
De 190 bevalt erg goed, daarom ben ik gaan kijken naar een W123. Ik heb een paar sedans bekeken, deze vielen allemaal erg tegen. Een paar maanden terug heb ik de Renault ingeruild op een 230CE uit 1981.
Na het ophalen weigerde de CE helaas snel dienst. Toen ik met pech langs de weg stond heeft een wegenwacht me weer op weg geholpen. Een kastje van de ontsteking had het begeven. De man bleek zelf ook een W123 te hebben, en had een kastje voor de onsteking in de auto liggen! Deze kon ik geschikt van hem overnemen. Ik heb de auto nu voorzien van nieuwe rotor, verdelerkap en bougies en sindsdien loopt hij probleemloos.
Verder heb ik ook nog en paar oldtimer bromfietsen, 4 Kreidlers en een Yamaha FS1.
Groeten,
Alex.
Post edited by: Alexh, at: 2008/11/13 19:52<br><br>Post edited by: Alexh, at: 2008/11/13 19:56