MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 18:40

effe voorstellen

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

effe voorstellen

Berichtdoor Mer200D » 17 nov 2008, 12:59

Hallo mede W123 bezitters,

Ik ben nieuw op het forum , en wil me hierbij even voorstellen.

Ik ben Khalid, 24 jaar, nog studerende en ik woon in Amsterdam

Ik ben sinds een jaar eigenaar van een 200D uit 81 met 194800 op de teller, overgenomen van de 1e eigenaar uit Duitsland.

Mijn vader bezit al 9 jaar een 300TD uit '80, daarom heb ik besloten om ook een W123 te kopen.
Ik vind het gewoon de mooiste model van Mercedes, dus een logische keus dacht ik zo.

Helaas ben ik niet zo technisch aangelegd, maar daar hoop ik via dit forum verandering in te brengen.
Mijn mening is dat je pas echt van je W123 kan genieten als je ook je eigen onderhoud pleegt.

Ik ga ook naar de technische dag in pijnacker, en hoop daar veel leden te ontmoeten.

gegroet,

Khalid (mer200D)
Mer200D

Re:effe voorstellen

Berichtdoor DikkieDick » 17 nov 2008, 13:56

Khalid,

Welkom hier. Voor mij geldt enigszins hetzelfde: ben ook niet technisch genoeg. Kan wel wat uit de voeten.
DikkieDick

Re:effe voorstellen

Berichtdoor Markparket » 17 nov 2008, 16:21

Hallo Khalid,

Welkom hier!

Ik hoop dat je de komende tijd veel techniek mag opsteken....en als je naar Pijnacker gaat, dan zal dat zeker lukken.

Verder wens ik je veel plezier met je 200D en op de club hier!

Heb je ook nog een foto van je auto?
Markparket

Keer terug naar Even voorstellen