door Paul Snip » 16 nov 2008, 20:43
Die discussie is weggehaald door de moderators. Omdat hier vanalles in gesuggereerd werd, en namen genoemd werden.
Wij doen het inderdaad voor niks. Omdat dat wat mij betreft beter bij het clubgevoel hoort. Als ik naar een meeting kom, is het niet mijn uitgangspunt om de diesel terug te kunnen verdienen.
Wat rondkomen van een minimum betreft, misschien zijn er ook wel W123 rijders die van een minimum moeten rondkomen en die hun kleppen gratis gesteld willen hebben. Of nog beter, zelf het een en ander over hun W123 te weten willen komen. Zodat ze in de toekomst op de garagekosten kunnen besparen.
Dat Wiebren zijn hulp niet gratis is, daar heb ik niet zo'n probleem mee, maar dan moet daar wel vooraf duidelijkheid over zijn. Anders komen mensen (die misschien zelf wel van een minimum rond moeten komen) voor onaangename verrassingen te staan.
Ik vind het prima dat Wiebren, of wie dan ook, via dit forum wat bij wil verdienen. Maar wees dan wel vooraf duidelijk. En zeg vooraf wat iets gaat kosten. Dan weet een ieder waar hij aan toe is.
Als Ãk via dit forum mijn hulp aanbied, dan is het in ieder geval gratis.
Nu is het tenminste duidelijk, en meer wil ik er eigenlijk niet over kwijt!
We maken er een mooie dag van de 29e, Francisca, daar kun je wel van uitgaan.