Het is nu 22 nov 2024, 18:57
Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)
door Cor » 20 nov 2008, 13:00
Ik Heb andere voorstoelen in mijn 280CE gezet en de vacuum slangen weer aan gesloten maar nu blijven de stoelen vergrendeld dus kan ik niet meer achter in komen weet iemend daar een oplossing voor
-
Cor
-
door Riczun1 » 20 nov 2008, 16:38
Ook niet als je het knopje aan de zijkant van de stoelen indrukt? Want dan wordt het systeem juist onderbroken en zouden ze ontgrendelt moeten worden.
-
Riczun1
-
door Cor » 20 nov 2008, 19:15
nee ik heb al van alles geprobeerd maar ik krijg de rugleuning niet meer naar voren van beide stoelen zowel links als rechts
-
Cor
-
door Pietje » 20 nov 2008, 22:09
Raar, want als er een lek zit in 1 van de slangen kúnnen de stoelen niet meer vergrendelen (APK afkeurpunt trouwens)
Lijkt me dat de scharnieren mogelijk ff flink gesmeerd moeten worden?
-
Pietje
-
door GrünBenz » 20 nov 2008, 22:36
Ik heb hetzelfde probleem,maar ga binnenkort die vacuum"potjes" ,of hoe ze die ook noemen,die aan mijn oude stoelen zitten even overzetten ik heb n.l. het idee dat daar het probleem in zit.Als het gelukt is zal ik dat zeker even posten.
-
GrünBenz
-
door GrünBenz » 20 nov 2008, 22:40
Ik heb hetzelfde probleem,maar ga binnenkort die vacuum"potjes" ,of hoe ze die ook noemen,die aan mijn oude stoelen zitten even overzetten ik heb n.l. het idee dat daar het probleem in zit.Als het gelukt is zal ik dat zeker even posten.
-
GrünBenz
-
Keer terug naar Interieur