door Gerry » 01 dec 2008, 20:37
Mijn naam is Gerry en ben al sinds de introductie van de W123 in 1976 een groot liefhebber. Bij mij thuis op de hoek van de straat had iemand een nieuwe 240D en ik ging altijd, welke kant ik ook op moest, even langs de auto. Nu jaren later en het hoofd van mijn vrouw en de kinderen gek gezeurd is het ervan gekomen. Ik heb vorige week MIJN W123 230E in de kleur 501 orient red aangeschaft. De auto is november 1980 en is vorig jaar uit Zwitserland geïmporteerd. De complete historie is aanwezig en na aankomst in Nederland is er nog veel aan onderhoud en reparaties gedaan. Het enigste dat nu nog moet gebeuren is de buitenkant. Deze moet nog voorzien worden van een nieuwe laklaag en reparaties op enkele plekken. De bodem is keihard. Omdat ik zelf geen techneut ben zal ik hiervoor iemand moeten zoeken. Ik heb al contact gehad met Harrie voor een offerte maar mochten er andere zijn die mij hiermee kunnen helpen dan hoor ik het graag. De auto moet in ieder geval volgend voorjaar klaar zijn. Binnenkort zal ik enkele foto's toevoegen.<br><br>Post edited by: Gerry, at: 2008/12/02 07:29