MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 12:28

Garage/loods/ruimte te huur regio R'dam gezocht

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Garage/loods/ruimte te huur regio R'dam gezocht

Berichtdoor MajikSimon » 07 jun 2006, 16:03

Hoi
De titel zegt het al.
Betaalbare Garage/loods/ruimte te huur in regio /buurt rotterdam gezocht.

Er zijn zoveel klussen die ik zelf zou willen doen maar het ontbreekt me met name aan ruimte.Gereedschap heb ik, de wil om het te doen, zelfs tijd. Op straat is het niet goed te doen

De meeste garages die te huur zie zijn voor mij echt te duur.Het hoeft alleen maar droog te zijn met elektriciteit, en op slot kunnen, verder niks.

Ik zou mijn ruimte en gereedschap ook gratis beschikbaar stellen aan aan de W123 club leden in de regio rotterdam en omstreken als die ook eens moeten klussen of omhoog zitten

laat alles maar weten<br><br>Bericht gewijzigd door: majiksimon, op: 2006/06/07 16:05
MajikSimon

Antwoord:Garage/loods/ruimte te huur regio R'dam gezocht

Berichtdoor ketelbinkie51 » 07 jun 2006, 21:19

Ik had een garage in Rotterdam-Schiebroek,tot November 2005.Was 79 euro huur per maand.
Zat geen licht en stroom in. Dat was o.a. de reden dat ik de huur opzegde.3 maanden later kocht ik mijn eerste W123.Heb nu wel spijt.Garages zijn moeilijk te vinden hier of erg duur. Maar ik hou mijn ogen open voor je,als ik wat weet hoor je het.
Ook erg aardig dat je de ruimte ter beschikking wil stellen aan de clubleden in de buurt.;)
Groetjes Fred.
ketelbinkie51

Antwoord:Garage/loods/ruimte te huur regio R'dam g

Berichtdoor MajikSimon » 07 jun 2006, 21:43

ja, nou ik merk dat er inderdaad dat soort prijzen, of nog een stuk meer wordt gevraagd, graag zoek ik het goedkoper.

Bovendien zou ik het leuk vinden als er in de regio rotterdam wat meer contact komt tussen de leden, bijvoorbeeld door een gezamelijke garage waar iedereen langs kan komen. Dat had harrie destijds in utrecht ook.

Ik ben al een tijd opzoek naar een huis (evt koop) met garage, maar die zijn in rotterdam en omstreken niet te vinden of echt heel duur..zeker voor een "starter" als ik. Toch is het zowat mijn eerste vereiste (een garage)!
MajikSimon

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto