Hoi,
Mijn naam is Ton Simon, 46 jaar oud en ik woon in Bunnik. In het dagelijks leven ben ik getrouwd, vader van twee geweldige zonen en hou ik me beroepsmatig bezig met procesmanagement. Vanaf 6 december ben ik de trotse eigenaar van een Liasgraue Mercedes 200 (M102.920) van maart 1984. Apetrots ben ik, want een W123 was altijd al een droomauto van me en dit is 'm dan geworden! Mijn auto is, met uitzondering van de achteraf gemonteerde Beckerradio, helemaal origineel zoals hij ooit de fabriek uitrolde. Voor zover ik met mijn zeer beperkte technische kennis na kan gaan, is-ie in prima staat (alleen de stoelen kunnen wel wat versteviging gebruiken, maar ik wist dat dat een zwak punt was). Ooit een Jahreswagen geweest, daarna het trotse bezit van een -toen hij 'm aanschafte- 63 jarige ingenieur uit Mannheim. En nu heb ik deze mooie 200 als derde eigenaar in mijn bezit. Gebruik wordt puur recreatief, dus gaat hij mee met vakantie (meestal Zuid Frankrijk). Daartoe zal er ooit een trekhaak gemonteerd worden...
Bijgaand een foto van mijn auto. Bij "fotogalerij" vind je er nog een paar.
Ton
<br><br>Post edited by: 200B1984, at: 2008/12/04 20:31