Zoals beloofd zou ik mijn zoektocht hier bij houden. Op internet was ik de volgende tegen gekomen:
Witte coupé 230E, handgeschakeld 5 versnellingen plus airco uit 9-'82. (staat inmiddels niet meer op Internet)
Het leek te mooi om waar te zijn. De aanbieder op een paar kilometer afstand en precies de Benz die ik zocht. Even bellen en even later zaten we al in de auto: we konden meteen komen kijken. Een boom van een vent zat ons al voor z'n huis op te wachten. Na een ferme handdruk en een babbeltje haalde hij z'n Benz uit de garage. Een nette coupé zo op het eerste zicht. Gelijk viel m'n oog op de achterklep. Een plekje rechts op de achterklep leek wel met een kwastje te zijn bijgewerkt. zo verder kijkend kwam ik het volgende tegen: randen rond de spatborden: óf beginnende roest óf bijgespoten waarbij de verfnevel nog in de wielkast te zien was. Rubbers van de beide ramen waren aan het afbrokkelen. Onderaan rechterportier beginnende roest. Bestuurders zetel: gat in de zijkant van de rugleuning waardoor de voering te zien was. Beide zetels voelden behoorlijk doorgezakt aan. Helaas: ik had het gevoel dat er nét iets te veel aan gedaan moest worden. En voor 4500 euro vond ik hem ook iets te duur. Maar goed dit was de eerste die we serieus bekeken hadden en het was in ieder geval een hele leerzame ervaring. We gaan er zeker nog meer zien. Wordt vervolgd dus.
Moderator edit: Link werkend gemaakt en foto toegevoegd.
Post edited by: Semrick, at: 2008/09/10 21:44<br><br>Post edited by: Buddy, at: 2008/09/21 21:58