[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Optielijsten : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 00:53

Optielijsten

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Optielijsten

Berichtdoor Camiel300TDT » 08 dec 2008, 13:56

Heren,

Wie is in het bezit van informatie (link, web-site, brochure, etc) over de verschillende opties die je indertijd op onze auto's kon bijbestellen?

Ik zou graag willen weten wat er standaard meegeleverd werd en wat er optioneel kon worden bijgekocht. Ik heb wel oude brochures, maar hierin is nergens een optie lijst opgenomen, iets wat je tegenwoordig bij auto brochures wel vindt.

Bedankt,

Camiel
Camiel300TDT

Re:Optielijsten

Berichtdoor Semrick » 08 dec 2008, 14:15

Misschien heb je hier iets aan.
Een prijslijst met bestelbare optie's uit 1984.

Groeten,

Rickert
Semrick
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Roel280€ » 08 dec 2008, 14:35

Kijk ook eens op:

http://www.meinbenz.de/

Dan naar 'Preislisten'-> 'Personenwagen'. Kun je zelf het bouwjaar invullen, dan type (W123) aanklikken en dan krijg je de prijzen en beschikbare opties, plus hun nummertjes.
Roel280€

Berichtdoor MBvO » 08 dec 2008, 16:11

He Semrick,
Leuk om te zien, die lijst. Wel vraag ik me af of deze (uitsluitend) voor de W123 is, want op pag. 3 of 4 wordt de 190 genoemd, dat is toch een W124 nietwaar...
MBvO

Berichtdoor Roel280€ » 08 dec 2008, 16:42

Ehm...W201?
Roel280€

Berichtdoor Camiel300TDT » 09 dec 2008, 01:09

Heren,

Bedankt, leuk om die al de brochures te zien Semrick..... alles nog in guldens best dure auto's voor indertijd..

De website is ook erg goed staat veel informatie over alle verschillende typen, ook bij "sonderausstatung" staan interessante dingen, helaas niet voor de W123 maar ik heb de site wel aan mn favorieten toegevoegd.

Mensen op het forum: iemand nog meer informatie?

Camiel
Camiel300TDT

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto