[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
banden met beschermrand : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 07:54

banden met beschermrand

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

banden met beschermrand

Berichtdoor 240Dman » 04 okt 2006, 12:56

Zijn er nog steeds banden te koop met de speciale verdikking aan de zijwang zodat de wieldoppen niet beschadigen bij bijvoorbeeld een stoeprand?
als Iemand nog een merk en type weet van zowel en zomer als een winterband in de maat 175/80r14 denk ik dat dat een hoop zoekwerk scheelt.
Groetjes,
Roland
240Dman

Antwoord:banden met beschermrand

Berichtdoor MarceldB » 04 okt 2006, 17:11

Ik heb er nog eentje op mijn reservewiel zitten. Al 26 jaar niet gebruikt.
MarceldB

Antwoord:banden met beschermrand

Berichtdoor Coupe280 » 04 okt 2006, 21:05

ik heb toyo 195 70 14 met beschermrand dus dat merk heeft ze wel met deze banden heb ik ongeveer 52000 km gereden nu nog ongeveer 3mm over.
Coupe280
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280C
Bouwjaar: 1967
Automaat: Ja
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Re:Antwoord:banden met beschermrand

Berichtdoor 280TEowner » 26 nov 2008, 23:04

Heb zelf ook nog een 26 jaar oude nieuwe reserveband. Misschien is deze band nou precies wat jij zocht om een paartje te maken? Misschien is het wel de ontbrekende vierde?

Is het wat om die alleenstaande nieuwe (reserve) banden van iedereen in kaart te brengen? En hoe doe je dat?

Ik ben op zoek naar 2 redelijke banden voor voorop te leggen. Redelijke staat is voldoende. Ohja, om on topic te blijven: gaarne had ik ook banden met een beschermrand. Ik heb zulke namelijk achterop liggen. Zo prachtig fout....

Groet, J<br><br>Post edited by: 280TEowner, at: 2008/11/26 22:08
280TEowner

Berichtdoor AdriaanVogelzang » 11 dec 2008, 00:42

ik heb hier ook nog wel zo'n mooie oude reserveband liggen, en hij doet het nog prima! Heb hem zelfs een keer moeten gebruiken! z.g.a.n. slechts 10 kilometer mee gereden. Ergens denk ik dat ik er maar eens een nieuwe om ga leggen, stel je voor dat er er echt eens een eind mee moet. Dat zou ik met zo'n ouwe band toch liever niet doen....

ad
AdriaanVogelzang

Berichtdoor Boemer » 30 dec 2008, 11:25

Michelin MX - P is ook zo'n type band... Radial X

Succes, maar ik weet niet of die nog gemaakt worden...

Laat even iets weten op dit forum als jullie het type band hebben gevonden wat nog nieuw te koop is.

Help je ook weer anderen mee.

Groeten,

Boemer
Boemer

Keer terug naar Techniek