door Pimmelot » 11 dec 2008, 11:18
wim,beter zo als andersom.dat is ook gelijk de enige SUNNY SIDE die ik er aan kan vinden.verzekeringstechnies krijg je aardig wat steun zie ik.daarvoor moet je ook niet bij mij zijn.ik heb nog wel n, misschien niet terzake doend, verhaaltje wat wel lachen is(voor jullie dan).Jouw perikelen hebben bij mij n smeulend traumaatje aangewakkerd.
n jaar of 5 geleden had ik n tiptop G-60,rood,18.000,-(moeten nog guldens zijn geweest).
Ik ga er mee naar zwitserland,dure reisverzekering van GROENE LAND opzak.Ik ging daar praten met iemand over n agentschap in door hun gefabriceerde PAARDENSCHOENEN(hoefbeschermers).Op de heenweg heb ik n tussenstop in Antwerpen,ergens in achter t station,ik wil wat eten zoeken daar.Ik sta ergens stil om de kaart te bekijken.rechts word ik vriendelijk benaderd door n niet onaardig ogende schone.Links is t minder.Maar daar had ik in t geheel nog geen oog voor.Links word ik aan mn kraag achter t stuur vandaan GERUKT.ik kom bij op de stoep aan de overkant,in de rol van ridder te voet,omringd door n horde vriendelijke noordafrikaanse oude mannen.Zij bellen de politie.De politie komt,de straat is inene leeg(WEG getuigen),ik mag nog enige uren op dit belse bureau vertoeven(je zou je hond er nog n eens neerzetten om droog te worden).proces verbaal gemaakt.De belgen blijken achteraf de corrado alleen voor belgie te hebben gemeld als zijnde gestolen.
Weg auto,weg documenten,weg kleding,tassen,tentje etc,weg telefoon.maar daar ben je voor verzekerd.
Het begon al met t vervangend vervoer.dat gaf recht op NS 2e klasse.Na maanden kwam er n grote man met dikke sigaar in t hoofd en n dikke PAJERO langs.De taxateur.Hij heeft alle fotos en rekeningen van de TORRADO ingezien/meegenomen.Ook nog alle email verkeer met Zwitserland.
Heb 1 keer n brief mogen ontvangen dat ik met de noordezon vertrokken zou zijn.Als t me nog bijstaat was t de code voor iemand die zonder achterlating van adres geemigreerd is.Ik heb nooit gebeld met ze,ik heb n belfobie in dit soort zaken,maar ik heb GROENE LAND zeker 5 keer schriftelijk,waarvan 2 aangetekend,benaderd.
U voelt m al,toch? NADA reactie.NULL PFUNKT NULL.2 jaar geleden heb ik t opgegeven,maar nu leeft t weer.Weet nog niet of ik er blij mee ben.
Jeroen,bij jou staan zeker n berg hits.Maar bij mij niks hoor.Nou ja die over iets met n koepel niet meegerekend dan.