[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
automatiese antenne of niet : Interieur - 2

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 19:12

automatiese antenne of niet

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Re:automatiese antenne of niet

Berichtdoor Brijn » 11 dec 2008, 14:38

M21 dus. Schema's alleen te koop voor veuls te veul geld. Je zult echt een vlijmscherpe foto moeten maken van de achterkant, want van deze foto kunnen we geen sjokola maken. Zit er geen macro standje op je camera? Of anders achteruitlopen en dan inzoomen? djb djb djb
Brijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 240TD
Bouwjaar: 1980
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Hans230CE » 11 dec 2008, 15:17

Hoe mailen lukt niet?? Adres staat in de handtekening, dan maar een paar duidelijke foto's!
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja

Berichtdoor Pimmelot » 11 dec 2008, 16:29

fotos lukt niet want mn FRAU heeft de toestel uitgeleend.BREIN,n macrostand heeft ie niet,tis wel n nikon maar de cheapste.heb zelf wel n macrostand maar die is,daar heb je dr weer, FUR MEINER FRAU.ik heb nog wel n soort van elektronenloupe aan de pc,maar dan moet ik ff 15 m usb verleng gaan halen.

de man van de heron heeft me n spanningszoekertje plus n handje zekeringen verkocht maar hij zei dr wel hoofdschuddend bij dat als hij mij was er niet aan zou beginnen.

op 1 staat spanning,op 2 stond spanning tot de 2 draden in 2 tegen mekaar kwamen.kan geen
kapotte zekering vinden.neem ondertussen maar aan dat deze coberg is overleden

ps die 2 draden,er stond na t geknetter geen spanning meer op.de ene is zwart,de ander groen rood.<br><br>Post edited by: pimmelot, at: 2008/12/11 15:54
Pimmelot

Berichtdoor bartolo66 » 11 dec 2008, 16:40

Ik wil er wel ff naar kijken, ik woon volgens mij om de hoek. stuur maar een pm.

Groet,

Bart
bartolo66

Berichtdoor Pimmelot » 12 dec 2008, 17:30

bart,ik heb wat gestuurd,maar hoort niks terug.

maar het is niet meer nodig.ik ben naar n inbouwstation gereden en helado der coburg ist overleden,hoe lang geleden al weten ze niet maar hij is 100% dood.
heb nu dus n verzameling mixed spaghetti hangen.

de radio ga ik proberen te ontvangen uit mn mobiel via de domdom,dan kan de bluetoot ook ns aan t werk.

om de mooiste muziek te horen die er is ga ik n allweather? babyfoon achter mn white hooker demper hangen.misschien heeft iemand suggesties over hoe dat beter zou kunnen.misschien nog n mike in de motorruimte zodat ik n beetje kan switchen.gaarne geen reacties a la GA OP DE TREKHAAK ZITTEN EN LAAT JE VROUW RIJDEN.

allen bedankt voor de adviezen betreffende de radio,hoogachtend,pimmezot

ben in de weer geweest met 2 mobieltjes.dat werkt wel maar is niet handig.1 heb ik dan handsfree binnen en buiten heb ik de 2e met ducktape bij de demper geplakt.maar als ik dan wat wil horen moet ik ergens gaan parkeren om op te pakken.<br><br>Post edited by: pimmelot, at: 2008/12/13 22:42
Pimmelot

Berichtdoor bartolo66 » 12 dec 2008, 19:59

Helaas, ik heb niets mogen ontvangen. Maar goed, het heeft zich "opgelost".
bartolo66

Berichtdoor Pimmelot » 19 dec 2008, 22:38

we zijn inmiddels n eind verder,heb via warktplaats n clarion gekocht.toevallig bij de jongen waarbij ik 2 jaar geleden n marantz hifi setje had gekocht.daar hangt nog meer spaghetti uut.
afijn ik gaat u niet vermoeien met fotos und vragen.n syriese overbuurman zegt dat ie dat wel kneist,jahuh,en dat gaat hij dit weekend waarmaken.ik heb er vertrouwen in.

heeft er niks mee te maken,of eigenlijk toch weer alles, maar er woonde hier n afgaan waar ik t onderhoud van mn auto aan toevertrouwde.dat deed hij prima.hij had n hoop allo klanten.hij kon alles.hij werkte buiten.regen of sneeuw,no problemo.hij spande n luifel.de garagebox was n berg sleutels.hij had n scholing in autowerktuigbouwkunde of zoiets dergelijks gevolgd in rusland(tijdens de russiese annexatie van afghanistan,maar kwam hier niet aan t werk,wit dan.
vrgr.,wim
Hij zit nu helaas in londen.
Pimmelot

Berichtdoor Hans230CE » 19 dec 2008, 23:09

Sorry Wim,

Wees blij voor hem, hij is op zijn POD, of Place Of Destination
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja

Berichtdoor Pimmelot » 20 dec 2008, 01:06

Der Fehler, der beim übersetzten aufgetreten ist.

ja,k weet niet.gunde m iets in t duits maar kom niet verder als pflatz
Pimmelot

Vorige

Keer terug naar Interieur