hello iedereen,
eigenlijk al sinds voorjaar 2008 lid, maar heb me onbeleefd genoeg nog niet echt voorgesteld:
ik ben Bram (werkzaam in video/foto-sector), woon in Gent en rijd sinds maart 2008 met een heerlijke coupé uit 1982, met koosnaam 'KarlHeinz'.
sinds dan toch een 15.000 km mee gereden, en me de aanschaf nog geen seconde beklaagd.
het is een zalige, krachtige, bloedmooie wagen; heel fijn om mee te reizen ook (Zwitserland, omgeving Sankt Gallen; Cap Blanc Nez & Centraal Massief in Frankrijk; Duitsland/Polen).
was eigenlijk in eerste instantie op zoek naar een 250C/bar 8 (W114/115) of beter nog, een 280SE (W111), maar die vind je niet meer in goede, quasi rijklare staat aan betaalbare prijzen.
en dus maar gekozen voor de laatste échte MB, de W123.
heel blij ook intussen toch al geruime tijd alle topics op dit forum te kunnen uitpluizen op zoek naar bruikbare tips.
beetje onhandig zoeken soms, heb er bijvoorbeeld geen flauw idee van hoeveel leden met een 280CE rijden, hoeveel leden uit Vlaanderen komen.
(al is het maar om misschien de technische sleuteldag die vorig weekend in R'dam was ook eens op andere plaatsen te proberen organiseren).
'tot in den draai', zoals we dan zeggen,
warms,
bram
<br><br>Post edited by: B401, at: 2008/12/14 15:57