MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 01:33

Helpen in Duitsland.

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Re:Helpen in Duitsland.

Berichtdoor Rob Holewijn » 20 dec 2008, 01:21

Pim die kun je wel willen, maar dat is geen hotelkamer dus dat zal een beetje raar slapen in zo'n zaal.
Rob Holewijn

Berichtdoor Roel280€ » 20 dec 2008, 01:40

Rob, is er ook daadwerkelijke stalling indien er een druppeltje regen valt? Mijn Benz mag natuurlijk niet enigszins vochtig worden. Daar heb ik mijn vriendin immers voor.

Verder: EEN MACHTIG KASTEEL!!!
Roel280€

Berichtdoor Rob Holewijn » 20 dec 2008, 01:56

Er zijn 4 garages 2 op straat niveau die gewoon garage blijven en 2 er haaks onder die ook nog een srukje het gebouw in gaan, daar moet de werkplaats komen.
Als jij komt en je wilt hem onderdak hebben krijg jij er één. die andere staat de cab. in.
Rob Holewijn

Berichtdoor Roel280€ » 20 dec 2008, 01:57

Super Rob!
Ik ben heel benieuwd. Via de tamtam heb ik je al ge-Google-Earth en de regio ziet er erg mooi uit. Daar is iets goeds te maken.
Roel280€

Berichtdoor Rob Holewijn » 20 dec 2008, 02:02

Mooi gebied Roel, daar heb je gelijk in, het stomme is dat ik dat zelf niet gezien had, dat heb ik ook van anderen gehoord, maar het ligt inderdaat tussen de natuurgebieden in.
Misschien kunnen we dat een keer met zijn allen bekijken.
Rob Holewijn

Berichtdoor Markparket » 20 dec 2008, 03:22

Rob,

Nog even en je mag er wel een hotel, of nog beter, een kazerne bij gaan huren!!!!!

Kunnen zo onderhand de ALV wel bij jou gaan houden, hahahaha;-)
Markparket

Berichtdoor Rob Holewijn » 27 dec 2008, 23:42

Ik heb ff gekeken naar schoolvakanties, en ik denk dat diegene die wat grut mee wil nemen de mei vankantie het beste is.
Dan zijn wij ook een beetje op stee.
Voor de weekeinde gangers maakt het natuurlijk niets uit. die zijn welkom vanaf het moment dat wij er echt zitten zonder de huidige bewoners (zijn nog met een woning bezig)
Rob Holewijn

Vorige

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto