Vorig jaar gekocht, ik had 'm net en al een backfire.... Gelukkig heeft iemand 'm weer snel aan de praat gekregen en ontdekte ik dat ik al veel en veel eerder zo'n auto had moeten kopen. Wat rijd dit fantastisch!
Toen moest er nog een trekhaak op. Gekeken op het Forum en zag dat Mark bij iemand een reactie had gedaan van een adres bij mij in de buurt. Hem een pb gestuurd an ik kreeg van hem een nog beter adres zei hij. En daar was geen woordt van gelogen. In Meppel voor een zeer nette prijs en keurig gemonteerd! Deze zit er al weer een maand of 4, 5 op. Hagelneue trekhaak vermoedelijk gemaakt bij mij om de hoek bij Thule (v/h brink) inHoogeveen. Nogmaals bedankt Mark!
Ik heb onze sleurhut deze vakantie van het noorden naar het zuiden (limburg) achter de 280 gehad en dat ging prima. Alleen misschien toch eens denken aan iets zwaardere vering. Geen must, maar toch. Helaas wel weer een gasprobleem gehad (verdamper kapot, maar dat is nu opgelost (hoop ik)
De Auto is 2 weken terug van binnen met slangen weer in de tektiel gezet, dus het moet weer helemaal goed gaan!
Met 2 weken moet ie weer voor de keuring, hopelijk geen onaangename verassingen, dan ben ik alweer een jaar een blije 280E rijder!
Groeten Gerwin