[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Wis CD : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 01:20

Wis CD

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Wis CD

Berichtdoor Cor » 28 dec 2008, 14:17

Hallo mensen ik heb een probleem met mijn cd als ik hem opstart vraag hij om een naam en paswoord kan iemeand mij daaraan helpen of weet iemand hoe je dat kunt omzeilen
gr Cor.
Cor

Re:Wis CD

Berichtdoor Brijn » 28 dec 2008, 14:38

De beveiliging van de WIS CD is errug goed. Je komt er alleen omheen met een ahem, eh, kopie, die, eh, ontbeveiligd is. Voor zover ik weet althans, want zo nu en dan zie je ook keurige PDF's van delen van het WIS op dit forum.
Brijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 240TD
Bouwjaar: 1980
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Spartacus » 28 dec 2008, 14:43

Cor, als je mij een pm stuurt met je e-mail adr. kan ik je wel vooruit helpen, ik geloof dat ik de truuk niet mag uitleggen op het forum!
mvrgr Zmarticus
Spartacus

Berichtdoor Spartacus » 28 dec 2008, 17:25

Cor en Brein, om de een of andere rede laat de mailserver van Ziggo het bestandje niet door ook niet als ik de naam wijzig. Ik geef het op, SORRY. Heb m zelf van Emule afgeplukt!
Bestellen voor 7 euros kan natuurlijk ook. http://link.marktplaats.nl/212712678
Groet, ik dacht dat doe ik wel ff, maar helaas
Mike
Spartacus

Berichtdoor Jaap 230E » 28 dec 2008, 17:38

Semrick verkoopt ze ook!
Jaap 230E

Berichtdoor HuGoBoSs » 28 dec 2008, 17:49

Ja idd en Semirick levert ze heel snel met een orgineel W123 label er op<br><br>Post edited by: HuGoBoSs, at: 2008/12/28 16:49
HuGoBoSs

Berichtdoor Spartacus » 28 dec 2008, 19:15

Toch nog gelukt via de YOUSENDIT tip van brijn, al doende leren we!
En als het voor niks ken, waarom niet?
Spartacus

Berichtdoor Cor » 28 dec 2008, 22:48

bedankt jongens het is gelukt leuke cd alleen de pm wil nog niet openen die vraagt en gebruikers naam en wachtwoord ??
gr Cor
Cor

Berichtdoor Spartacus » 28 dec 2008, 23:33

De pm?...... heb de cd nog even bekeken maar ik kan niet achterhalen wat je met hiermee bedoelt!
Groet, sparta
Spartacus

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto