Bijna 3 jaar ben ik op dit forum actief. Eerst omdat ik een innige relatie onderhield met een prachtige grijze dame (280CE). Op een oude fiets moet je het leren. De relatie werd beeindigd omdat een andere heer een oogje op haar liet vallen en de aangeboden bruidschat dermate hoog was, dat ik haar heb moeten laten gaan. Ook mijn principes zijn zo diep als mijn portomonaie. Al snel kreeg ik het aan de stok met een witte dame uit Duitsland. Zij vertelde 300D te heten en liet zich het liefst voortduwen door een 4-bak. Deze dame vond ik toch wel iets lawaaiig en ze dronk meer dan ik op prijs stelde. Daarnaast wilde ik een jongere partner, gezien het feit dat zij intensief ingezet moest worden. Dame 300D werd dan ook, zonder een vorm van alimentatie, gepartneruild met mevrouw 190. Ze werd door mij opgetuigd met een LPG installatie, ze is van geboortejaar 1988, dus nog lekker jong en dat weet de belastingdienst ook. Mevrouw 190 had moderne kwaliteiten, een verre nakomeling van beide voorgaande dames. Gisteren werd ik als de bliksem getroffen verliefd op een dame met met 6 cylinders - 24 kleppen en een smetteloos verleden van 126000 kilometers die ze dieselend heeft doorgebracht. Ze ziet er slank uit, want ze heeft haar hele leven zoutarm gegeten in Zwitzerland. Deze dame met de naam E300D gaat mij twee jaar lang 2x in de week vergezellen van Twente naar Den Helder, reken maar dat we genieten op de Afsluitdijk. In 2010 ga ik eens kijken of mijn eerste liefde nog bereid is om mij terug te nemen. Ze hoeft dan niet grijs te zijn, want ik hou meer van deze dame in een strak geel mantelpakje. Wie over 2 jaar toe is aan een ontstuimige wilde dame met 100KW acher de blouse,, laat het weten !!!
Fijne jaarwisseling allemaal en zoals jullie zien "oude liefde roest niet" !!!!
Gerrit
Ps. voor wie ook eens wil scheiden, de hele toestand heeft mij in 3 jaar van 280CE bj 1979 naar E300D bj 1994 ongeveer 3000 euro gekost, MB rijden is niet duur, een echtgenote is duurder (volgens mij vrouw reken ik een aantal door haar geleverde diensten niet mee in deze afweging).<br><br>Post edited by: Bemerbenz, at: 2009/01/24 00:17