[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4822: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4824: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4825: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4826: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
Een mooie afsluiting van 2008 : Even voorstellen - 2

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 00:35

Een mooie afsluiting van 2008

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Re:Een mooie afsluiting van 2008

Berichtdoor DikkieDick » 31 dec 2008, 20:18

Frank,

Ik zal nog eens goed nazoeken, maar die kleuren op Astralsilber zijn niet erg natuurgetrouw heb ik het idee.
En zoals via PM gemeld, die luxaflex zat er in. Tja, is wel bijzonder. Zal denk ik ook niet affabriek zijn, of werd dit 30 jaar geleden wel gedaan? Wie het weet mag het zeggen. Denk overigens zelf dat de Fransman die de auto bijna 30 jaar in bezit heeft gehad dit gedaan heeft.
Helaas is nog steeds de site van de garage waar ie in onderhoud is geweest nog niet in de lucht: http://leplessisrobinson.Mercedes.fr/ . Staat als sinds ik de wagen heb steeds hetzelfde op. Ben nl. wel benieuwd of zij nog wat nadere informatie hebben. Niet alls in het onderhoudsboekje is goed leesbaar. Zal hem overigens binnenkort eens scannen en dan plaats ik hem even op mijn eigen (nog in opbouw zijnde) MB-site: http://Mercedes.pluim-nielsen.nl . Taxatierapport staat er inmiddels wel. ;-)
DikkieDick

Berichtdoor Pimmelot » 31 dec 2008, 21:12

mannuh,dit heef niks te makuh met de prachtiguh BLAUUH van FRASP maar scheit alsjeblief uit met het mijn overstellupuh met UDO JURGENS materiaal.Ik hep KEINE AHNUNG hoe dit in de wereld is gekomuh maar ik scheid op DER UDO.dus BITTE veschoont mijn van deze attenties.ik weet dat t allemaal goed bedoel is maar liever nie.

vrgr.,wim,ANTI-SCHLAGER-GRUPPE,o.a.
Pimmelot

Berichtdoor Frasp » 01 jan 2009, 14:25

Dick, mooie site en een geweldig taxatierapport. Erg mooie auto ook moet ik zeggen. Ik heb op marktplaats een luxaflex gezien voor een Volvo. Er is dus ooit een handel in die dingen geweest. Mijn zoektocht gaat verder.

Jongens de Anti-schlager-gruppe heeft gesproken. Laten we maar stoppen met sturen van spullen. Hahaha.

Trouwens nog steeds zeer benieuwd welke W123's er in de Achterhoek rondrijden en waar.

Groeten en een goed 2009
Frank
Frasp

Berichtdoor Semrick » 01 jan 2009, 14:51

Voor kleuren (kleurnummers) kunje ook eens een ijkje nemen op de site van een clublid, namelijk; www.vanmook.net
Leuke site en van de meeste kleurnummers is er (net als bij astralsilber.de) tevens een foto van de auto in die kleur als voorbeeld.<br><br>Post edited by: Semrick, at: 2009/01/01 13:53
Groeten,

Rickert
Semrick
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor DikkieDick » 01 jan 2009, 15:15

Frank,

Thanx. Qua kleurcodes moet het toch 903 zijn. Op het typeplaatje onder de moterkap staat ook 903H. Alleen de werkelijke kleuren komen niet echt overeen. Op de door Eric genoemde Vanmook-site ziet het er hetzelfde uit als bij Astralsilber. Alleen als je 903 aanklikt dan krijg je inderdaad een foto van een MB te zien die er qua kleur erg hetzelfde uitziet als mijn blauwe.
Ik lees het mailtje van Eric nog wat beter en lees dat er op astralsilber ook foto's van MB's bij staan en inderdaad bij 903 weer een auto die qua kleur verdacht veel op die van mij lijkt.

Nou ja, we moeten weer sleutelen want de blower heeft het weer begeven. En da's niet altijd even prettig. :-(<br><br>Post edited by: DikkieDick, at: 2009/01/01 14:19
DikkieDick

Berichtdoor Frasp » 01 jan 2009, 15:18

Gevonden: http://www.golden-years.nl/id26.htm De site voor zonwering in klassieke automobielen. Ik ga er nog maar eens even snuffelen en kijken of het wat is.

Kleuren op de vanmook site zijn inderdaad redelijk duidelijk.
Frasp

Berichtdoor DikkieDick » 01 jan 2009, 15:35

Nah super, vanaf 85 euro zie ik.
DikkieDick

Berichtdoor Harmen » 01 jan 2009, 16:08

ik woon in lichtenvoorde en werk dagelijks, als ik geen vakantie heb, in doetinchem. Ik rij elke dag naar mijn werk met de Benz, hansablau! wel ff zwaaien als je me ziet he?! of toeteren! ;)
Harmen

Berichtdoor Frasp » 01 jan 2009, 16:18

Ik woon in Ulft en werk ook in Doetinchem. En zwaaien doen we natuurlijk. Heb trouwens de officiele Graduluxsite gevonden http://www.gradulux.de/produkt.htm
Frasp

Berichtdoor Trouwkoets » 01 jan 2009, 22:44

Frank,

gefeliciteerd met je koets. Ziet er mooi uit.

Nu over de standkachel. In de Trouwkoets is naderhand een Eberspächer ingebouwd, type B4W-U, zie ik . Bij mij deed hij het ook niet, en het display maar gedeeltelijk. Via de importeur heb ik een bak info gehad, met de bedoeling de zaak weer aan de praat te krijgen. UIteindelijk toch voor gekozen om 'm eruit te halen. Redenen: De kachel is niet origineel bij de koets geleverd, hij doet het niet (en er zitten een hoop dingen aan die kapot kunnen gaan, storingsgevoelig), hij zit in de weg (zowel de kachel zelf in de motor ruimte als de klok op het dashboard, en ik kan hem niet gebruiken want de auto staat normaal gestald in een garage. Ik wil hem vervangen door een elektrische verwarmingsplug van DEFA.

Eerder is al de benzine toevoer verwijderd. Afgelopen week de kachel uit het koelcircuit gehaald. Vervolgens de zaak elektrisch afkoppelen (wordt nog een hele klus), en daarna het apparaat zelf eruit halen.

Als je de info van de Eberspächer wil hebben dan moet je maar een pm met de email adres sturen.

Caspar Trouwkoets
Trouwkoets

Berichtdoor Pimmelot » 01 jan 2009, 22:53

Misschien kunnen we 1x per maand n parkeerplaatstreffen organiseren voor 8terhoekerts en aanpalenden.
op n parkergelegenheid die op n gemiddelde afstand ligt.
iedere zondagochtend of zo bv..
zonder afspraken of je wel of niet komt.zonder getopic.als je zin hebt die zondag,ga je naar de afgesproken plek en dan zie je wel of er nog iemand gekomen is.

vrgr.,wim
Pimmelot

Berichtdoor Frasp » 01 jan 2009, 23:06

Hallo Caspar,

Dank je voor je info. Ik heb inmiddels contact gehad met de heer Smids van de firma Eberca en die wil mij terwille zijn met alle noodzakelijke info. Ik heb een B5W type standkachel en ik krijg in de komende week de handleidingen thuisgestuurd. Ga dan maar eens kijken wat we er nog mee kunnen doen.

Wim,

Strak plan. We rijden toch regelmatig een beetje rond (ik in ieder geval) en waarom dan niet even naar een parkeerplaats gereden. Wat mij betreft helemaal goed. Ik ben benieuwd wie er gaat reageren. Waar woont jouw huis?

Groet
Frank<br><br>Post edited by: frasp, at: 2009/01/01 23:15
Frasp

Berichtdoor Pimmelot » 01 jan 2009, 23:22

enschede zuid
Pimmelot

Berichtdoor Frasp » 01 jan 2009, 23:24

Lijkt me dat er dan in de buurt van Lichtenvoorde, Eibergen of zo wel een plek te vinden moet zijn.
Frasp

Berichtdoor Spartacus » 01 jan 2009, 23:49

Die bij Eibergen moet je nemen, kun je gelijk die sterrengangersgruppe joine! Jammer nou dat het te ver is voor mij.
Groet,
Spart(lid der mijnnietgezien-gruppe)
Spartacus

Berichtdoor Leon » 02 jan 2009, 01:21

Overigens.. die hippe zonnewering wordt ook wel eens door deze ebay verkoper aangeboden:
http://stores.ebay.nl/SJS-CARSTYLING
Leon

Berichtdoor Pimmelot » 02 jan 2009, 01:31

lichtenvoorde ken ik niet,behalve de varkensslachterij aldaar.
eibergen rijd ik wel s doorheen.daar ligt aan de doorgaande weg n park met op 1 van de hoeken n rijtje glazen bomen(KU&NST!).daar zit ook parkeerplaats bij.

wat mij betreft;as.zaterdag of zondagmiddag.

nee zpart.HAAKSBERGEN heeft iets met sterren.noemt zich de Ster Van Twente

vrgr.,wim,lid der EX-ELVIS-GRUPPE,GOBI-GELB-GRUPPE,FRANK=OKEE-GRUPPE,
DIRTY-CASH-GRUPPE.
aspirant lid der HEIMAT-GRUPPE und AUGENWINK-GRUPPE.
Pimmelot

Berichtdoor Pimmelot » 02 jan 2009, 01:34

oh ja,en de ANTI-SCHLAGER-GRUPPE
Pimmelot

Berichtdoor Frasp » 02 jan 2009, 10:22

Zaterdag of zondag gaat niet lukken. Volgende week een optie?
Frasp

Berichtdoor Pimmelot » 02 jan 2009, 11:05

kan in principe ieder weekend behalve zondagochtenden want dan moet de kleine zwemmuh
Pimmelot

VorigeVolgende

Keer terug naar Even voorstellen