door 230ce_123 » 05 jan 2009, 19:56
Vrouwlief heeft haar fiets geparkeerd op het station, je zou zeggen niks aan de hand.. hahah maar nee ik woon "nog steeds" i rdam zuid, en daar kan men niet van andersmans spulle afblijven...! Een of andere.. ......... heeft een kettingslot vastgemaakt aan onze fiets... Heb getracht deze door te knippe met ee betonschaar, getracht te zagen met een ijzerzaag.. wat helaas niet tot het gewenste reslutaat heeft geleid. De fiets staat geparkeerd op een station, dusz k dacht, k vraag de schilder die het station een likje verf geeft om een stopcantact zodat ik middels een haspel eea zo kan doorslijpe maar helaas, ook de schilder heeft geen stroom, waar hij zich al over heeft beklaagd want hij kan niet eens naar sky radio luistere... tijdes het werke...!
Hij staat er nu al bijna 2,5 maand en ben het nu echt zat!! Heb gezocht naar een 2dehandse snoerloze slijptol maar ze zijn duuuuuur..... nieuw 350,- 2dehand 150,- is het niet waard...
Vandaar hierbij mijn vraag u allen... Is er een w123lid dat mijn zijn/haar snoerloze slijptol kan lenen..?
Ojaaah.. En de politie... die zegt gewoon heel droog, we kunnen helaas niks voor je betekenen en zoek het uit... En uuh als de eigenaar van het slot erachter komt dat je zijn slot hebt vernield dan kan hij zelfs aangote tegen mij doen... Waarop ik de dame meegaf dat een aangifte van mijn kant ook wel op zijn plek zou zijn. Maar nee, ze kan niks doen. En als de politie langs rijd dan heb k kans dat ik word aangehouden, voor het stele van mijn fiets. Gelukkig heb ik het sleuteltje van het axa slot nog en de papieren van de fiets..
In de hoop een reactie te krijgen van een ieder die of een snoerloze slijptol te leeen heeft of mij nog een goeie tip heeft..?