Een maatje van me heeft een perfecte BMW 2002,het ding is op zijn Toontjes T geweest en terug in elkaar gezet, maar met de de oude bekleding. Dat was sinds de aankoop een beetje een doorn in het oog. Een week of 3 geleden is de wagen weggebracht naar een firma nabij Gent in Drongen, voor het herbekleden van stoelen en bank en zijkanten. Donderdag zijn we dan het karretje gaan halen, het resultaat is prachtig en dat voor een prijs van net over de 2.100€. Mooie stiksel en prachtig leer, echt een topjob.
Nu ga ik niet allen mee om hem te vervoeren natuurkijk, maar heb gelijk eens een paar vragen gesteld. Ze vullen ook stoelen op, zo zou het bijvullen van de Trollestoel op een kleine 100€ komen. Oudere stoelen weten ze ook raad mee, en nee, je bent heus niet verplicht om ze te laten overtrekken.
Deze mensen gaven me een zeer gedegen indruk en toonden zeker profecionaliteit in samenwerkeing met liefde voor de voiture. Het viel op dat er veel nieuwe wagens stonden voor leer in te steken; adres?
DECA NV www.deca-autobekledingen.be
Antoon Catriestr 21
9031 Drongen
Oja, als je nu belt ben je waarschijnlijk volgend jaar aan de beurt
Hier een par foto's van het resultaat, wel met de GSM genomen;
Het dingetje is deze week geschat op 15.500€, hallooooo