door JaapW114 » 15 jan 2009, 19:35
Jan,
Ja, nu kun je er om lachen, dat was toen waarschijnlijk wel anders! Tenminste daar kan ik mij iets bij voorstellen. Zelf heb ik helemaal niets met carnaval!
Het verhaal van die BMW had ik gelezen, ook dat kan gebeuren.
Heb onlangs nog een Ford Mondeo 1,8 TD gehad, ook die distributieriem is gebroken, was de straat nog niet uit, maar die was van 1994 en is rechtstreeks naar de sloop gegaan, onder souveniers, drie weken daarna brak de distributieriem van de Renault Twingo van mijn vriendin, auto is toen direkt door de ANWB naar een garage hier in de buurt gesleept en drie dagen daarna reed ze weer in de rondte. Garage was zo vriendelijk om het in de avonduren en zonder faktuur te doen, dus uiteindelijk viel het nog mee. Maar zoals je inmiddels wel weet, wij hebben iets met distributies! In ieder geval geen positieve ervaringen.
Voor we zaterdag de ruilmotor terug gaan plaatsen komt er een gepensioneerde Peugeot monteur even checken of we de distributie juist gespannen hebben, neem nu geen enkel risico meer! Wil die Peugeot weg uit mijn schuur.
Gelukkig is mijn zwager autohandelaar, dus we hebben even een auto voor mijn vriendin geleend, is zij ook weer mobiel en geeft ons een beetje rust.
Ik ben toch benieuwd hoe zij Govert gaat bedanken!
Jaap