[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
achterlicht vervangen : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 12:26

achterlicht vervangen

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

achterlicht vervangen

Berichtdoor Pieter » 15 jun 2006, 13:18

hoi luitjes...

we kwamen er eergisteren opeens achter dat ons linkerachterlicht het niet meer doet. geen probleem natuurlijk, maar we moeten wel even nieuwe lampies kopen, want die hadden we niet.

moet ik nog ergens op letten, of zijn alle (standaard) lampen wel ok voor de W123?

zoals jullie zien weet ik absoluut (nog) niets over deze auto, of over auto's in het algemeen...ik wil nog veel leren en dat ga ik ook doen met de vriend van mijn moeder: ik heb de W123 onderhoud/reparatie cd onlangs gekocht en samen met hem gaan we eens flink naar die auto kijken en een en ander repareren (gelukkig weet hij er wel een hoop van)...

groet
Piet
Pieter

Antwoord:achterlicht vervangen

Berichtdoor Govert » 15 jun 2006, 13:27

<br><br>Post edited by: xxx, at: 2010/03/14 15:10
Govert
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor key78 » 15 jun 2006, 14:27

Pieter,

Heb jij ondertussen je rijbewijs al gehaald of "laat" jij je nog rijden?

Groet,

Key78
key78

Berichtdoor Pieter » 15 jun 2006, 19:01

:unsure:

mjah....nog steeds niet dus...die gore *&^%$# figuren van het CBR zijn gewoon superstreng...zoals mijn instructeur zei: "ze willen zich laten rondrijden als de koningin"...dus jah...weer gezakt vorige week: 3 juli weer op...dan moet het echt lukken...3x is scheepsrecht op de 3e juli...kan gewoon niet anders.
dus jah, ik laat mij rijden...ook niks mis mee trouwens ;)
Pieter

Berichtdoor key78 » 15 jun 2006, 19:30

Kan je niet afrijden in je 200D, dan gaat 't allemaal niet zo hard:lol:<br><br>Bericht gewijzigd door: key78, op: 2006/06/15 19:31
key78

Berichtdoor Robert » 15 jun 2006, 20:00

:P Lijkt mij een goede zet met je eigen 123, zoals je al schreef "ze willen zich laten rondrijden als de koningin"... Dus dat moet in een 123 zijn! :laugh:

Succes de 3e Robert ;)

Robert

Berichtdoor janbenz1 » 15 jun 2006, 22:47

Hallo Piet,

Ik begrijp het wel dat ze je steeds laten zakken.
Ze kunnen het gewoon niet hebben dat jij straks in zo'n hele grote, hele mooie, en hele luxe Mercedes gaat rijden.:ohmy:

En zij stappen sávonds weer in hun golfie naar moeder de vrouw, en dat steekt natuurlijk.:P :woohoo:

Nou maar hopen dat het de 3e Juli wel lukt natuurlijk.

Je zegt dat je nog niets van de Mercedes af weet, nou lees maar veel op dit forum, dan leer je al heel veel.
Als je dan gaat sleutelen met de vriend van je moeder pik je dit zomaar op, als je er werkelijk interesse voor hebt.
In de praktijk leer je het meeste, en met een kennis van dit forum erbij kan het helemaal niet meer mislukken.:whistle:

Veel sleutelplezier.
Groetnis fan Jan, Út Drachten.
janbenz1

Berichtdoor Pieter » 15 jun 2006, 23:29

hee Jan en de anderen...

ja, soms voel ik mij een beetje een vreemde eend in de bijt hierzo op het forum...omdat ik helemaal niets weet van de W123, maar wel wil leren...dan ben ik er maar gewoon voor de gezelligheid...ik hoop dat jullie dat allemaal kunnen waarderen. had al een berichtje naar Jurgen gestuurd of ik hem kon helpen met de site, aangezien ik wel een en ander van internet enz. weet...gewoon, het forum moderaten ofzo (dubbele berichten verwijderen, dat soort dingen...)...maargoed

ik hoop dat ik ooit mensen van dienst kan zijn, ik wil wel graag helpen maar kan mij nu alleen maar laten helpen door jullie....en ik moet zeggen: daar ben ik erg blij mee!

zeker wil ik leren sleutelen aan die bak...hoe ouder de auto, hoe simpeler en mooier ie is, zo denk ik maar. mijn 200D is een geweldige auto om te leren sleutelen, maar ik moet ergens beginnen...dus binnenkort meteen met de stuurinrichting, vlotter in de tank poetsen en al die dingen meer :laugh:

als ik eenmaal mijn rijbewijs heb, wil ik graag enkelen van jullie ontmoeten die mij al hebben gezegd dat ze het leuk vinden als ik eens langs kom om samen naar de W123 te kijken....enne, dan is er natuurlijk nog de TD, dan kom ik zeker (over iets minder dan een half jaar, toch?)

veel groeten en bedankt!

Pieter
Pieter

Berichtdoor Ton » 16 jun 2006, 00:04

Nou Pieter, je bent echt de enige niet hoor. Een jaar geleden wist ik niet eens dat er zoiets als een W123 bestond. Nu weet ik er nog steeds niet veel vanaf maar ik leer hier iedere dag weer iets meer over de auto waar ik inmiddels heel veel van ben gaan houden.
Ton
Gold Boarder
Gold Boarder

Berichtdoor janbenz1 » 16 jun 2006, 20:23

Dat is niet vreemd, eenmaal met het virus besmet, kom je er echt niet meer vanaf.
Ik vindt dan ook dat Harry hiervoor een waarschuwing moet zetten op de home page.:P

Zoiets als;
WAARSCHUWING, wij zijn niet aansprakelijk voor psygische schade, aangericht door de al reeds geinfecteerde leden van deze club.:laugh: :side: :silly:

Mijn vrouw begint er nu een beetje aan te wennen dat ik een autofiel ben.
En dat na 12 jaar.

Dus er is hoop!!!!!.

Groetnis fan Jan, Út Drachten.
janbenz1

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto