door paul77 » 15 jan 2009, 01:11
Beste mensen,
Zoals jullie hebben kunnen lezen ben ik vandaag eigenaar geworden van een 250T uit 1980.
Dankzij Markparket heb ik de auto van Rob over kunnen nemen.
Deze van oorsprong zwitserse auto zit bomvol met opties, we noemen
getint glas, stuurbekrachtiging, cv, automaat, electrische spiegel en ramen, derde bank, schuifdak, 15" barock velgen, tempomaat, in 2 delen neerklapbare bank en natuurlijk standaard die 6 in lijn...
Ik woon in Eindhoven en ga de 250T als tweede auto rijden, zakelijk rij ik een Audi, waarvan ik de bijtelling ondertussen belachelijk vond worden. Vooral leuk om bij het postkantoor te kunnen antwoorden op de vraag of ik de belasting per kwartaal of per jaar wil betalen dat ik helemaal geen belasting meer wil betalen hahaha!
Ik ga me snel aanmelden als clublid nu ik de auto heb, ik ben niet heel technisch maar wil wel graag leren. Dus mochten er mensen zijn uit de regio die me af en toe willen helpen dan hoor ik dat natuurlijk graag! ook tips over een goede garage zijn natuurlijk welkom! Ik wil de auto natuurlijk goed blijven verzorgen.
Ik heb inmiddels ook al een to do lijstje, en ga ze rustig stap voor stap aanpakken. ik zal binnenkort wat fotos posten.
Mark, Rob alvast bedankt!!!
groet, Paul77
Post edited by: paul77, at: 2009/01/15 00:11
Post edited by: paul77, at: 2009/01/15 00:13<br><br>Post edited by: paul77, at: 2009/01/15 00:22