door AdriaanVogelzang » 23 jan 2009, 18:52
Beste allemaal,
Een hele tijd geleden stond er op het forum naar aanleiding van een minder plezante ervating mijnerzijds met een werknemer van Mercedes Baan Hengelo, een contact mogelijkheid met de manager c.q. eigenaar.
Ik kan het draadje niet meer terugvinden, maar heb wel die gegevens even nodig.
Na verdenking van de koppakking ivm dramatisch koelwaterverlies (maar niet echt de symptomen) bleek het mijn waterpomp te zijn die letterlijk lekt c.q. druipt met draaiende motor. Dus nieuwe pomp besteld voor 253,nogwat EXCLUSIEF BTW!!! Er bestaan ook goedkopere uitvoeringen maar als het om de vitale delen van de wagen gaat, dan heb ik liever origineel (ik ben sowieso een voorstander van origineel maar okee een keer een schoefje of een klemmetje slangetje etc dat maakt me niet zo veel uit)
Afijn ik had met degene die het zaakje besteld had een korting van 15% bedongen. Jullie voelen het al op jullie klompjes aan... vandaag was er een andere medewerker (jong broekie) die zei dat dat niet kon met verkoop aan particulieren, ik was dus 300 euro en 95 centjes kwijt... de factuur was al uitgedraaid en moeilijk, moeilijk, moeilijk... Ik moest de factuur een volgende keer maar meenemen en dan tegen de collega e.e.a. uitleggen en die zou me dan wel wat meer korting geven (korting was trouwens nieuw voor me bij de dealer (dat doettie anders nooit)). die slordige 50 euro jammer dan, maar aan de andere kant kan ik daarvan ook het vrouwtje eens mee uit eten nemen, en elke euro is maar 1X uitgeefbaar. Mijn doel is niet die beste jongen zwart te maken, maar ik wil de baas even schrijven wat ik hiermee aanmoet, 15% op 300 euro daar kun je ook iets leuks mee doen.
Groeten
Adriaan