@cruizz: Nee hoor. Alleen het idee was: als een lid een route gaat rijden (al dan niet gepland) via het forum ons inseinen, weet je misschien ook wie je tegenkomt als je onderweg bent.
Kweenie of ik nog een medelid zag: op de terugweg rond kwart voor 5 voor de afslag Hoogkerk werden we ingehaald door een witte MB, al toeterend en zwaaiend, met kenteken 49-YB-89. FF gekeken bij het RDW: een 300D van hetzelfde bouwjaar als die van mij. Overigens had ie wel een gele kentekenplaat terwijl ie een blauwe zou mogen hebben. Is het een medelid?
Verder nog een 2tal andere oldtimers gespot (een oude Citroën AMI als ik het goed heb gezien en nog een, waar ik het type van ben vergeten). Eigenlijk 3 want op de tegemoetkomende kant op de snelweg zag ik nog een MB rijden, maar kon het type niet goed zien, maar vermoed een W126.
Al met al leuk op pad geweest en bij de Tango in Hoogkerk op de terugweg maar even bijgetankt voor nog geen 88ct per liter. Lang geleden dat ik voor minder dan 2 oude guldens per liter heb getankt.