[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Technische vragen..? : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 10:00

Technische vragen..?

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Technische vragen..?

Berichtdoor 230ce_123 » 26 jan 2009, 05:45

Gelukkig voor mij is het na ontslag goed gekomen! Hoef mijn 2de vrouw niet te verkopen hoogste bod op marktplaats was 1950 en daar ging die niet voor weg! Dacht eerder aan 2500! Maar hou en houd van m!

Gisteren de wagen naar Naaldwijk gebracht waar mijn 3de Oma woont, Oma van mijn vrouw, die een garage heeft van 6 bij 3 die ook nog gevuld is/was met bloempotten! En rommel. leeggehaald en mn coupe paste er perfect in! Werkbank ga k ook nog in elkaar lassen! Daarvoor en ook nog voor vele andere klusjes heb ik een mig/mag lasapparaat nodig>>?????Het enige wat kan/kon. En ga eerst oefenen op mijn corsa alvorens te starten met mijn coupe! Dusz Wie heeft er een Te Koop Het liefste 2de Hands zonder gebreken mag ook met voor een redelijke prijs....!????? Pm plsz Zo ook een compressor! Het liefst set met tol. ZSM ZSM ZSM ZSM
Wil m snel zwart spuiten....!!!!!!!

Daarvoor vandaag eerst interieur eruit gehaald; in zijn geheel paste de bekleding in de kofferbak de voorzetels op het dak met wel een dun matratje ertussen moest wel geen plek en de moorkap open fotos volgen snel! Hier wel 2 plekken doorgerot roest gevonden helaas. Maar wel gelijk met slijptol eroverheen gegaan eigelijk heb ik vandaag de hele binnenkant losgehaald in 4uren tijd nog nooit een W123 uitelkaar gehaald wel wat golf 123 en astra. Het enige wat ik niet heb gedaan is de kachelunit en de deurinterieurbekleding daar kwam ik probleem tegen wat ik u aan wil voorleggen; namelijk het raamhendeltje achter voor heb ik elektrische ramen hoe te demonteren??????????

Ben bang dat k m breek, het plastic/leerachtig materiaal. Ben hoe dan ook van plan alles zwart/rood te spuiten. Maar wil daarvoor wel alles heel laten. Gezocht maar niks kunnen vinden via de zoekfunctie.

Iemand enig idee hoe de velgen makkelijk een hoog bling bling gehalte te geven...?????? Heb 15inch AMG wielen uit de tijd iets aangetast; hoedan ook laten richten.. Iemand tips omgeving Rijnmond...?

denk dat ik ook zo een topic op het forum Projecten start want het is een mooi Project!!!<br><br>Post edited by: 230ce_123, at: 2009/01/26 04:51
230ce_123

Re:Technische vragen..?

Berichtdoor JantjeV8 » 26 jan 2009, 08:19

Aan enthousiasme geen gebrek in elk geval..

Het raamhendeltje:
De slinger is afgewerkt met een kunststof stukje, als het goed is in de kleur van je interieur. Dat ding kun je omhoog wippen aan de zijde van de draaiknop. Als je hem omhoog wipt, kun je hem verder in rechtlijnige beweging naar beneden schuiven. Naar beneden, dan bedoel ik in tegenovergestelde richting van de raamslinger zelf. Dan kun je het kunststof ding wegnemen.
Vervolgens moet je even peuteren, achter de raamslinger, op het asje zit een borgveer Die moet je er uit peuteren en voila, de raamslinger kun je er af nemen. Er zit nog een kunststof ring achter, misschien moet je die wat wegduwen om bij dat bogveertje te komen.
JantjeV8
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 230TE
Bouwjaar: 1981
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor 230ce_123 » 26 jan 2009, 12:10

Nee wat wil je ook, zit nu meer dan een maand thuis, meer dan 100 sollicitatiebrieven de deur uit gedaan, en of geen reactie of een negatieve....! Ben het zat; me energie in mijn Mercedes is ook goed voor mijn gemoedstoestand...!

Vermoedde alzoiets, was alleen bang dat ik het breek; vandaar de vraag...! Bedankt..!

Ojaah het lasapparaat, zou ook wel fijn als k m gewoon kon lenen van een lid, eventueel tegen een bijdrage..! Omgeving Rijnmond..

En als iemand nog klusjes heeft ....????? Heb 2rechterhanden en veels teveel tijd/energie......!!!! En dan bedoel ik klusjes aan de auto/huis/tuin....? Zeg het maar... Hou van werken...! Geen werk geen nachtrust..<br><br>Post edited by: 230ce_123, at: 2009/01/26 11:14
230ce_123

Berichtdoor drieske » 26 jan 2009, 17:33

Wel een goede instelling !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
drieske
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Keer terug naar Techniek