Gisteren niet naar Klasse Klassiek geweest, geen tijd.
Net even de bougies losgemaakt.. die zijn wel op nu.
(denk ik als leek)
Ik heb er foto´s van gemaakt. Maar de autozoom pakte de achtergrond, dus geen succes.
Even schoongemaakt met een nagelvijltje.
Maakte bij het starten geen verschil, maar misschien was er een klein beetje vettigheid op gekomen. Kijken of hij morgenochten beter start.
En morgen op zoek naar 6 frisse NGK bpr6es.
Ik zit morgen toch tegenover de Brezan en vlak naast Rijsbergen.
Ik zag ze ook nog op
http://www.motozoom.nl/index2.cfm?categ ... QgodOwlImg
Iemand anders nog een idee waar ik ze snel vandaan haal?
In Alphen, Amersfoort of iets daartussen?
En even wat anders, even bougies eruit is voor de meeste hier natuurlijk een koud kunstje, wat je met je ogen dicht en een hand op je rug doet.. maar ik vond het verrassend leuk om te "sleutelen" haha!
..En dat ik dat midden in de stad deed op de route van de gereformeerde kerkgangers mocht de pret ook niet drukken
Tja.. het valt niet mee, dat wonen in de stad.
Kerkgangers, zuiplappen, Gaastra-paartjes (het vrouwtje is de korte met strenge blik), "muzikanten" en stráátverkopers.
Gisteren na 500 meter lopen 4 krantenabbonementen + 2 "voordeel"lidmaatschappen rijker en bekeerd tot 3 geloven.
Overigens staan de kerkgangers alleen in het rijtje omdat ze van 09.45 tot 10.00 en 16.45 tot 17.00 opgeroepen worden met een erg luide kerkklok hoor.
Ik ben nog nooit aangesproken op mijn zondagse activiteiten, dus geen last van.
Oja, en hoewel ze lopend komen kan ik na 16.30 ineens geen parkeerplek meer vinden
In de hoop dat ik niemand beledig met deze post druk is maar eens op [Submit]