[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Met een leek meekijken naar een 280CE uit 1979? : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 23:01

Met een leek meekijken naar een 280CE uit 1979?

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Met een leek meekijken naar een 280CE uit 1979?

Berichtdoor Onitsuka » 31 jan 2009, 19:41

Hallo allemaal,
Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een W123 (zie ook "Wat kost dat nou? 280CE") en heb vandaag gekeken naar een 280CE bij Frans Manders. Goed gekeken naar de auto en alle aankooptips toegepast, proefrit gemaakt.
Mijn eerste indruk van de auto als 'leek' zijnde was erg goed eigenlijk. Maar ik zou er toch wel graag nog een keer met een kenner naar kijken.

Is er iemand in de omgeving van Manders (Odiliapeel) of Nijmegen die met een leek mee wil gaan voor een tweede grondiger bezoek?
Onitsuka

Re:Met een leek meekijken naar een 280CE uit 1979?

Berichtdoor wimada » 31 jan 2009, 21:01

Hoi
Kijk even naar je andere topic wat Semrick heeft gespot,
ziet er zeer goed uit op de foto's en de prijs is veel
minder dan die bij Frans Manders en <persoonlijk> vind
de kleur mooier!
Paar honderd euro bij de prijs voor APK en NL kenteken
en misschien nog wat afdingen!

suc6 Wim
wimada

Berichtdoor drieske » 01 feb 2009, 13:50

Je kan in dit stadium overwegen om een aankoopkeuring te laten uitvoeren. Kosten zijn wel altijd koper.
drieske
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Berichtdoor Ronald300D » 01 feb 2009, 14:55

Laat maar weten wanneer je van plan bent weer te gaan. Als ik tijd heb, wil ik best met je mee. Ben geen expert maar 2 zien meer dan 1.
Woon zelf in Nijmegen.
Ronald300D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto