MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 00:50

Nieuw hier!

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Nieuw hier!

Berichtdoor Lilian 230 TE » 02 feb 2009, 17:27

Hallo allemaal.
Ik ben nieuw in de club, dus bij deze stel ik me even voor:
Mijn naam is Lilian (35 jr) woonachtig in 's-Hertogenbosch.
Sinds 2 maanden ben ik de trotse bezitster van een licht blauwe (China Blau)230TE.
Uit financiele overweging een oldtimer gaan rijden (weinig kilometers), maar rijd wel graag een grote auto. Inmiddels natuurlijk verliefd tot over mijn oren op mijn wonderschone kar!! Ze heet Suzanne en trekt veel bekijks met 2 blondines op de voorstoelen, start altijd en een zee van ruimte natuurlijk! Wat wil ik nog meer?

Motorisch lijkt alles onder controle, en heb ik er ook (nog) niet erg veel verstand van.
Ze is jaren lang van het kenteken af geweest omdat ze een flinke revisie nodig had, dat heeft de vorige eigenaar allemaal laten doen.
Zaken die ik wil gaan aanpakken zijn:
- veiligheidsgordels op de achterbank (wel handig met een kindje)
- Centrale deurvergrendeling is waarschijnlijk lek (bevriest bij flinke vorst)
- rubbers voorportieren vervangen (onder, zitten scheurtjes is)
- roestplek onder achterruit
- bekleding schoon zien te krijgen (beige, dus wordt een uitdaging!)

Afijn, in eerste instantie is dit al wel genoeg voor me. En aldoende leert men, dus wie weet waar ik eindig. Gelukkig heb ik een handig mannetje, die ook wel in is voor wat uurtjes in auto's klussen..

Wanneer ik wat foto's heb, zet ik ze erbij.

groetjes,

Lilian
Lilian 230 TE

Re:Nieuw hier!

Berichtdoor MBvO » 02 feb 2009, 17:50

Hoi Lilian,