Het is nu 23 nov 2024, 00:35
Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)
door Gelediesel » 03 dec 2009, 13:58
Hallo mede W123 liefhebbers,
Nadat ik vorige week mijn kofferbak heb opgeruimd (eindelijk!!!) zag ik onder de plastic bakken nog wat water. Ik heb voorzichtig geprobeerd om deze plastic kappen los te maken. Dit is me niet gelukt omdat ik bang ben dat ik wat af breek.
Wie weet hoe ik deze los haal zonder ze te beschadigen?
Ik bedoel dus de plastic kappen die links en rechts tegen de zijkant van de kofferruimte zitten.
Alvast bedankt!!!
mvg. Jeroen
-
Gelediesel
-
door Harmen » 03 dec 2009, 18:35
je kan ze er gewoon uittrekken, beetje wringen en trekken en klaar is jeroen!
breken doen ze niet zomaar hoor! erin plaatsen is misschien nog wel lastiger, maar ook daareldt een beetje kracht kan geen kwaad! de Benz kan tegen een stootje!
-
Harmen
-
door Adrieaantjuhh » 03 dec 2009, 19:17
je zou ze een beetje warm kunnen maken met een fohn dan is t plastic wat flexibeler
-
Adrieaantjuhh
-
door SgtPeppers » 03 dec 2009, 19:23
Buigt het plastic dan niet permanent? Met een beetje zorgvuldig geweld (haha) heb je ze er zo uit, kijk wel uit voor de randjes van het plastic, ik haalde er de eerste keer m'n jatten aan open.
-
SgtPeppers
- Platinum Boarder
-
- Type wagen: N.n.b.
- Bouwjaar: N.n.b.
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
door Adrieaantjuhh » 03 dec 2009, 19:25
je moet het natuurlijk niet te heet maken maar gewoon lauw anders worden ze te flexibel
-
Adrieaantjuhh
-
door Limited 97 » 04 dec 2009, 11:48
Een tip, als je ze er toch uit hebt, boor met een gatenboor een gat in die plastic kappen ter hoogte van het afvoergaatje in je bodem.
Kan je dus handig in de gaten houden of er water in staat en of het 'putje' openstaat.
-
Limited 97
-
door Jaap 230E » 04 dec 2009, 12:10
Ik doe met dit koude weer altijd even een tijdje een ventilator kacheltje draaien, zodat het kunsstof wat slapper wordt, dit om beschadiging te voorkomen.
Succes er mee!
-
Jaap 230E
-
Keer terug naar Interieur