[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
gascilinder huren : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 00:57

gascilinder huren

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

gascilinder huren

Berichtdoor bartolo66 » 04 feb 2009, 21:52

Tegenwoordig moet ik de gascilinders CO² huren bij Westfalen €64,33 per jaar. (ik heb nog wel een eigen 20L staan maar die willen ze niet meer vullen). Weet iemand waar ik eventueel nog flessen kan laten vullen in de buurt van Enschede? Huren jullie allemaal de cilinders?
bartolo66

Re:gascilinder huren

Berichtdoor Semrick » 04 feb 2009, 22:04

Ik had een 8 liter fles maar die werd de laatste keer ook niet meer gevuld omdat het een oud type fles was. Ze zijn kennelijk overgegaan op een nieuw mode/type fles (zie kleine plaatje hieronder).
Ik heb de fles toen met bijbetaling geruild tegen een 10 liter. Die is nu dus eigendom en kan gewoon gevuld worden.
Ik laat de fles vullen bij HTWS in Ede. Is wel niet in de buurt van Enschede maar je zou eens kunnen informeren of jouw type fles uberhaubt nog gevuld kan worden en anders weten ze misschien wel een adres bij jou in de buurt.
http://www.hwts.nl/net-book.php?op=cms&pageid=7
<br><br>Post edited by: Semrick, at: 2009/02/04 21:04

Groeten,

Rickert
Semrick
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Citrobenz » 04 feb 2009, 22:12

Het kan nog wel eens lonen om her en der te informeren over de prijzen.
Daar zitten nogal grote prijsverschillen in.
Nu maakte dat voor de garage meer uit natuurlijk omdat er meer door gaat dan bij de hobbyist, maar toch.

Eric als je toch in Ede bent moet je eens gaan kijken bij "Customs & Classics.
Zit aan de Hoorn in Ede, is van en neefje van mij. Kun je eens echte auto's zien ;)<br><br>Post edited by: Citrobenz, at: 2009/02/04 21:12
Groet,
Henk
Citrobenz
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1976
Automaat: Nee

Berichtdoor bartolo66 » 04 feb 2009, 22:38

Semrick,

De cilinder die op de foto staat die huur ik nu idd. Vreemd dat jij hem in eigendom hebt ik begreep dat ze daar juist vanaf willen.
Zal nog eens met ze gaan praten.
bartolo66

Berichtdoor Toontje » 05 feb 2009, 08:48

hoi hoi
ik heb pas een nieuwe fles gehaald 10 liter
10 literfles 200 euro
10 litervulling 27 euro
bij AOC auto onderdelen centrale b.v
zit inderdaat erg veel verschil in de prijzen zo had ik hier wat rondgevraagd en dit was de goedkoopste die ik kon vinden duurste fles was 290 euro
groetjes toontje
ow en dit is een statiegeld regeling fles leeg ruilen voor een volle a 27 euro dan<br><br>Post edited by: toontje, at: 2009/02/05 07:50
groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja

Berichtdoor JaapW114 » 05 feb 2009, 09:46

Ik haal mijn gascilinders, menggas, zuurstof en acetyleen altijd bij een constructiebedrijf hier in de buurt, het voordeel is altijd grote cilinders, altijd gekeurde flessen. Lege fles omruilen voor een volle fles, dus nooit zonder fles. Voor deze drie flessen betaal ik een jaarhuur van 120,- euro excl. btw en de vulling. Menggas kost 43,- euro excl. btw, acetyleen en zuurstof weet ik zo niet uit mijn hoofd.
Eigenlijk haal ik al mijn lasmaterialen bij dit bedrijf, net als staal. Al haal ik tegenwoordig steeds vaker staal bij de plaatselijke oud ijzerboer.

Jaap
JaapW114

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto