door Pimmelot » 30 jan 2009, 18:58
Had dus 8 niewe plugjes nodig om de strip te kunnen bevestigen.Brezan had ze niet,dat was dealerwerk volgens hun.Dat werd dus voor mij BAAN Hengelo.Nu heb ik 2 schrijvens van Adriaan Vogelezang gelezen over deze dealert en had me voortgenomen deze lokatie te mijeiden.Maar voor 10 pluggen en 2 afwateringsdoppen voor de kofferbak wilde ik t wel wagen.Bij de onderdelen desk werd ik geholpen door n 50er,grijzend, die overkwam als de directeur van MB-Nederland die inene op wondere wijze achter deze onderdelendesk was beland.De rode die ik m liet zien hadden ze niet meer.Ze gebruiken tegenwoordig deze;0,95 ex BTW.Ik dacht n dubbeltje.met mn suffe hoof.Ik moest er 10 hebben.Zonder bon kon ik ze voor n tientje meenemen.
de afwateringsdoppen moeten ze bestellen.Is erg kostbaar,zei de direkteur.Zijn onderdelen voor oldtimers, vertrouwde hij me toe.ik hoefde ze al niet meer.
In de waan dat op de sloperij geen goed rubber kan liggen van zo oud ben ik naar PRIL gereden en heb daar wat losgepeuterd.prima bruikbare rubbers.uit n SLC.beetje harde coating luspulken,WD-40 en echt, ziet er gezond uit.Mocht ze zo gratis voor niks meenemen van PRIL.DAS nou leuk
vrgr.,w i m,lid der AUTOFRIEDHOF-GRUPPE
PS dat ik bij PRIL korting kreeg is wel duidelik maar hoe zit t met BAAN?<br><br>Post edited by: pimmelot, at: 2009/01/30 18:03