Yep, het is zover... Na de zeer inspirerende kleppenstelworkshop in Pijnacker wil ik deze week mijn kleppen gaan stellen. Ik hoor ze tikken en dat kan beter.
Nou ben ik op zoek naar het telefoonnummer van Arie van de Sleutelruimte Pijnacker, maar nou is zijn site "under construction" en kan ik dus geen nummer noteren. Kan iemand me daaraan helpen?
Daarnaast had ik in een eerder contact begrepen dat Arie eventueel een klepstelsleutel beschikbaar had. Ik heb er eentje besteld, maar die is nog niet binnen en eigenlijk wil ik voor het weekeinde de kleppen gesteld hebben. Het gaat om mijn M110 motor uit de 280TE.
Oh ja voelermaatjes moet ik ook nog kopen... Iemand een idee waar ik die kan vinden in de buurt van Capelle aan den IJssel??
Overigens heb ik een goed deel van de vrijdag besteed aan het repareren en verwisselen van mijn portiersloten, nadat een stelletje tuig mijn auto heeft opengebroken en mijn radio en navigatie gepikt heeft. Maar dat is een ander verhaal. In ieder geval kan de auto nu weer op slot. De uitleg die hier ergens op het forum staat heeft me daar erg bij geholpen. Hier een foto'tje van een verwrongen slotschuifje (rechts) door waarschijnlijk een schroevendraaier en een normale die nog wel werkt.
Groet,
Fernando <br><br>Post edited by: Fernando280TE, at: 2009/02/08 17:12