[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
de dieselpomp : Diesel Specifiek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 03:28

de dieselpomp

Specifieke zaken omtrent het rijden op diesel kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent diesel hier verzameld hebben staan.

de dieselpomp

Berichtdoor bluemoon me » 09 feb 2009, 22:47

Zoals de meeste leden weten heb ik naast mijn 280TE ook een 240D.

En over de laatste heb ik een vraag. De auto houdt soms in tot stilstand. Hij rookt dan ontzettend en moet ik vol gas geven. als dat voorbij is pakt hij weer en rijdt ie weer verder.Dus alles nagekeken ,filters vervangen enz en ook dieseltoevoer schoongemaakt.(filter tank.) Ik denk zelf dat de verstuivers vervuild zijn dus wil ik er nieuwe verstuivers in zetten.En voor de PPO de druk iets hoger laten afstellen. Maar kan je de pomp ook schoonmaken?

gr Bram ut Limburg.
bluemoon me

Re:de dieselpomp

Berichtdoor JantjeV8 » 09 feb 2009, 23:08

Aan de pomp valt weinig schoon te maken. Er wordt daar schone olie door gevoerd, en hij moet schone brandstof verwerken. Dat is verder een schoon procede.
Je probleem klinkt mij eerder een lucht probleem wat in je brandstoftoevoer af en toe de kop op steekt.
JantjeV8
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 230TE
Bouwjaar: 1981
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Diesel Specifiek