door Pimmelot » 09 feb 2009, 20:13
Nog wat nieuws van het gele front.Ik had n kunstenmakeroom in Den Helder.De goede man is twee jaar geleden overleden.In de nalatenschap zat oa een zwarte 450SEL.Een van zijn twee zoons vond het nodig daar n LOWRIDER van te maken.Dat had klaarblijkelijk te veel voeten in de aarde want het project is afgeblazen.er is van alles afgebroken aan de auto en wel in die graad dat hij het in het geheel niet meer ziet zitten.Nu mag ik hem hebben.Mits ik hem opknap,er mee ga rijden en hem niet doorstoot.Mijn neef kennende denk ik dat ik deze beker maar moet laten passeren.
Op de een of andere manier heeft SAAR er lucht van gekregen en die wilt het B L O K Allenig maar om SAARTJE V-8 te worden.Om dan bij het eerste SAHARA=TREFFEN ene ROELTJE-TURBO 280E,de schrik der internationale circuits,af te troeven.
Was vlug klaar met r want met dat blok komt ze echt niet meer door de keuring.Ze probeert nog steeds met van dat ik r toch ff terug kan ombouwen voor de APK.En anders wist ze nog wel iemand in DIE HEIMAT die dat zo ritselde.
Het kind kun je t niet aanrekenen,die heeft er helemaal geen weet van wat een kopzorgen haar baas heeft van al haar verborgen gebreken.
Enfin,de 450SEL gaan we binnenkort bekijken en dan schieten we n paar platen en dan kunnen we misschien weer s lachen.vrgr.,w i m.<br><br>Post edited by: pimmelot, at: 2009/02/09 19:14